Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:01:10 GMT

اقدام عجیب تماشاگران عصبی: آتش زدن ماشین داور!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۴۰۶۳

اقدام عجیب تماشاگران عصبی: آتش زدن ماشین داور!

در لیگ بوسنی و پس از به جنجال کشیده شدن یک مسابقه فوتبال، هواداران عصبی تیم بازنده اقدام به آتش زدن خودروی تیم داوری کردند!

به گزارش "ورزش سه"، خشونت علیه مسئولان مسابقات در رده های بالای فوتبال در سراسر جهان چندان رایج نیست، اما گاهی اوقات افراد اولترا و هواداران متعصب تیم ها، از حد خود فراتر رفته و صحنه های تکان دهنده ای را ایجاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که برای تیم داوری یکی از دیدارهای لیگ برتر بوسنی رخ داد.

 

در هفته دهم رقابت های لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ویلژ موستار در استادیوم خانگی خود میزبان بوراتس بود که این بازی نیمه کاره ماند. در حالیکه تیم میهمان با تک گل استوریان فرنیش از حریف خود پیش بود، این بازیکن در دقیقه 82 گل دوم خودش و بوراتس را وارد دروازه میزبان کرد که این مسئله منجر به عصبانیت شدید هواداران ویلژ موستار شد.

 

 

تا پیش از به ثمر رسیدن گل دوم، هواداران ویلژ موستار نسبت به تصمیمات سابریا توپالوویچ داور مسابقه به شدت معترض بودند و پس از اینکه نتیجه بازی به 2 بر صفر تغییر پیدا کرد، هواداران خشمگین تیم میزبان به داخل زمین هجوم برده و مانع از برگزاری این مسابقه شدند تا این بازی نیمه کاره رها شود.

 

پس از اینکه وضعیت استادیوم برای از سرگیری مسابقه مناسب نبود، تیم مهمان به همراه تیم داوری زمین مسابقه را ترک کردند و از استادیوم خارج شدند. اما اتفاق عجیب و ناگوار زمانی رخ داد که خودرویی از هواداران ویلژ موستار پیش از رسیدن به یک تونل برای خودروی تیم داوری کمین کرده بود.

 

 

یک مقام پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت: سابریا توپالوویچ داور مسابقه به همراه دستیارانش، محل برگزاری مسابقه را به مقصد شهر سارایوو ترک کردند، اما یک خودروی دیگر با 4 سرنشین آنها را تا داخل یک تونل تعقیب کردند. این مقام مسئول افزود: این مهاجمان پس از شکستن شیشه های خودرو، آن را به آتش کشیدند. یک نفر از تیم داوری در جریان این حادثه زخمی و به بیمارستان منتقل شد. در حالی که یک رسانه محلی تصویری از خودروی سوزانده شده را منتشر نمود، پلیس اعلام کرد که جستجو برای یافتن مهاجمان ادامه دارد.

 

پلیس محلی اعلام کرده است که خوشبختانه در زمان سوزانده شدن خودرو، هیچ کدام از تیم داوری در آن حضور نداشتند و آسیب جدی به کسی وارد نشده است. قرار است به زودی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بوسنی رأی خود را در این خصوص اعلام کند که به نظر می رسد تیم ویلژ موستار با جرایم سنگینی روبرو شود.

 

 

چنین اتفاقی در لیگ بوسنی بسیار نادر است، اگرچه داوران گاهی به فساد متهم می شوند. در پایان سال 2020، دو داور و رئیس کمیته داوران در لیگ دسته دوم این کشور، به تبانی در مسابقات با مبلغی بین 1500 تا 3500 یورو در هر مسابقه متهم شده بودند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویلژ موستار تیم داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏

به گزارش ‌‎“‎ورزش سه‎”‎، آرسنال امروز در ورزشگاه خانگی‌اش، ‏استادیوم امارات، در هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان بورنموث ‏بود و موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد تا دو هفته مانده به ‏پایان فصل خیالش را از بابت صدرنشینی راحت کند. ‏

آرسنال که تیم برتر میدان بود در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی توسط ‏ساکا به گل رسید و در نیمه دوم هم در دقیقه 70 موفق شد با گل ‏تروسار از حریف 2-0 پیش بیفتد. ‏

اما سه دقیقه بعد از گل دوم آرسنال، بورنموث موفق شد توپ را وارد ‏دروازه توپچی‌ها کند و داور بازی، دیوید کوت، در تصمیمی جنجالی ‏این گل را مردود اعلام کرد و وی‌ای‌آر هم تصمیم او را پذیرفت. ‏

بعد از بازی بورنموثی‌ها و هواداران رقبای مستقیم آرسنال به شدت ‏علیه داور و وی‌ای‌آر موضع گرفته و می‌گویند این گل به شکلی ‏نادرست مردود شده است.‏

در دقیقه 73 بعد از یک ارسال به روی دروازه، داوید رایا خروج بدی ‏داشت. توپ دفع شده به کریستی رسید و شوت سرضرب و محکم او ‏به تیر افقی برخورد کرده و برگشت. سمنیو با یک والی این توپ ‏برگشتی را وارد دروازه کرد ولی داور در سوت خود دمید و نشان داد که ‏گل مردود است.

داور می‌گفت پیش از اینکه توپ اول به کریستی برسد سولانکه روی ‏داوید رایا مرتکب خطا شده است. بررسی تصاویر آهسته از زوایای ‏مختلف نشان می‌دهد برخورد خاصی بین سولانه و دروازه‌بان آرسنال ‏اتفاق نیفتاده و تنها در یک زاویه به نظر می‌رسد که بدن این دو ‏لحظه‌ای با هم تماس داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • عارف غلامی و عجیب‌ترین اولتراهای فوتبال!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!