Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ همزمان با هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح استان گلستان با حضور جمعی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور گرگان در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) حضور یافتند و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، پیش از ظهر امروز  و همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) شهر گرگان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی استان گلستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی ملک شاهکوهی, فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است، اظهار داشت: جلوه‌هایی که شهدای دفاع مقدس در 8 سال جنگ رقم زدند با الگوبرداری از صحنه‌های ظهر عاشورا توسط یاران سیدالشهدا (ع) بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما امروز در اوج امنیت و آرامش دور هم جمع شده‌ایم تا مرقد مطهر این عزیزان را غبارروبی و عطرافشانی کنیم به علت خون بر زمین ریخته شده شهدا است.

مزار شهدای فتح خرمشهر در سنندج عطرافشانی شد‌ آئین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا در سنندج به روایت تصویر غبارروبی و عطرافشانی مساجد شهرکرد به روایت تصویر

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: امروز یکی از بزرگترین تکالیفی که بر دوش همه ما قرار دارد خدمت به مردم است و اگر می‌خواهیم دینی که شهدا به گردن ما دارند را ادا کنیم باید بی‌وقفه به این مردم خدمت کنیم.

وی بیان داشت: دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی فقیه و تحقق همه آرمان‌های اسلام نبوی( ص) و نهضت حسینی (ع) بود.

سردار ملک شاهکوهی ادامه داد: ما در دفاع مقدس به همه آیات جهاد و شهادت و آیات مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان عمل کردیم و از هیچ قدرتی به‌جز خداوند هراسی نداشتیم و نداریم و در عمل ثابت کردیم با اتحاد و ایستادگی می‌شود بر دشمن پیروز شد.

انتهای پیام/581 /س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان