Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر ابراهیم جلیلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: فقط پیوند کلیه اهدایی از بیماران مرگ مغزی در همدان انجام می‌شود و برای برداشت دیگر اعضا بیمار به تهران اعزام می‌شود.

او افزود:از دوسال گذشته مرحله اول شناسایی افراد واجد شرایط پیوند کبد شروع و سپس با دریافت مجوز از سوی وزارت خانه در حال حاضر در مرحله فراهم آوری و زیرساخت‌های لازم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیوند کبد یک موضوع فوق تخصصی است که باید دارای تیم‌های متخصص و مجرب برای انجام پیوند باشیم از این رو آموزش و جذب این افراد زمان‌بر است  و در یک تا دوسال آینده برای عمل پیوند کبد آماده می‌شویم.

جلیلی با بیان به اینکه پیوند کبد یک اقدام حساسی است که یک نفر نمی‌تواند آن را انجام دهد و این پیوند نیازمند تیم متخصص و مجرب است بیان کرد: درحال حاضر در مرحله فراهم سازی پیوند کبد هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره با اینکه شیوع ویروس کرونا فرایند پیشرفت این اقدام را کند کرده است گفت: این مرکز در یک یا دوسال آینده در همدان راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی پیوند کبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل

ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را در پاسخ به ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما با یاری خدا آغاز اجرای مرحله چهارم عملیاتمان را در راستای انجام دستورات عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن و حمایت از مظلومیت ملت فلسطین اعلام می‌کنیم.

به نقل از المسیره، این بیانیه همزمان با تظاهرات میلیونی مردم صنعا با شعار «وفاداری حامیان یمنی به آزادگان غزه» صادر شد.

به نقل از ایسنا در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است: ما تحولات نبرد نوار غزه و ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی و آمریکا و مقدمه چینی آن‌ها برای انجام عملیات نظامی در رفح و همچنین پیشنهادات ارائه شده به مقاومت را که دشمن می‌خواهد از طریق آن پرونده اسرا را از دست مقاومت بدون توقف دائم جنگ بگیرد، پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در راستای اجرای دستورات عبدالملک الحوثی و حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و اجابت درخواست‌های مقاومت و در سایه لجاجت دشمن اسرائیلی و آمریکایی مرحله چهارم عملیات خود را به شرح زیر آغاز می‌کنیم:

- اول: هدف قرار دادن تمام کشتی‌هایی که ممنوعیت کشتیرانی اسرائیل را نقض کنند و به سمت بنادر اراضی اشغالی در دریای مدیترانه بروند.

- دوم: از ساعت اعلام این بیانیه این مسئله اجرایی می‌شود.

- سوم: در صورتی که دشمن صهیونیستی بخواهد عملیاتی علیه رفح انجام دهد نیروهای مسلح یمن تحریم‌های جامعی را علیه تمام کشتی‌هایی که هرگونه ارتباطی با ارسال تجهیزات برای اسرائیل یا ورود به بنادرش داشته باشند از هر تابعیتی که باشند اعمال می‌کنیم و تمام کشتی‌های این شرکت‌ها از عبور از منطقه عملیات نیروهای مسلح یمن صرف نظر از اینکه مقصدشان کجا باشد، منع خواهند شد.
نیروهای مسلح یمن با یاری خدا و پشتیبانی ملت بزرگ یمن و تمام آزادگان در آمادگی برای مراحل عملیاتی بزرگتر و قوی‌تر تا زمان توقف تجاوز و محاصره مردم مظلوم غزه تردید نخواهند کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید