Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدجلیل میرمحمدی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا  در یزد افزود: روایت واقعی انقلاب، معرفی امکانات و ظرفیت های پر شمار نظام برای توسعه و پشرفت  جامعه ضروری است. 

وی با بیان اینکه توسعه پژوهش در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیار موثر است،خاطرنشان کرد: جوانان عزیز آگاه هستند، مطالبه گری، در اختیار داشتن دانش و وجود عزم راسخ برای رسیدن به قله های پیشرفت علمی نیاز است و این مسیر، اقتدار جوانان را در این مسیر می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرمحمدی تصریح کرد: حرکت در مسیر عدالت خواهی در ذات جوانان و فساد ستیزی در خون آنهاست ،پس در این مسیر گام بردارید. 

به گفته وی این کنگره گامی در مسیر بزرگداشت یاد و خاطره کسانی است که با فدا کردن جان خود، گام در مسیر سربلندی و عزت ایران اسلامی برداشتند.

میرمحمدی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که به عنوان محور کنگره یادشده انتخاب شد، اظهارکرد: بیانیه نباید نگاه غیرعملیاتی به بیانیه شود بلکه لازم است برای تحقق آن از دستاوردهای دوران دفاع مقدس استفاده شود.
این نماینده استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت:  ضروری نسبت به تبیین و تسریع عملیاتی شدن بیانیه اقدام کنیم.

همچنین استاندار یزد  در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس( ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) اظهار امیدواری کرد که برگزاری این گونه کنگره ها  به ویژه محیط های آموزشی و دانشگاهی بتواند به شناخت فرهنگ ایثار و شهادت و ریشه دار شدن آن در فعالیت ها  کمک کند.

محمدعلی طالبی افزود: کنگره شهدا، می تواند گام موثری در این شناخت و راهبرد معرفی شهادت و ایثار در جامعه باشد.

در ادامه این مراسم از کتاب « بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار شهادت مجموعه مقاله این کنگره با عنوان راهبرد سعادت رونمایی» شد.

در پایان مراسم از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان یزد، محمدحسین باقری اتابک، عبدالمنان جعفری، شهیده مریم خزل پور، احمد زینلی،محمود شمس الدینی، شهیده مرضیه محمدی،  فضل الله مرشدی زاد ،  محمدآقایی میبدی و شهیده ام البنین نیری تجلیل و قدردانی شد.

هفتمین کنگره ملی بزرگداشت شهدا، دیروز( چهارشنبه ) با محوریت گام دوم انقلاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در دانشکده بهداشت این واحد دانشگاهی گشایش یافت.

به گزارش ایرنا کنگره یاد شده به مدت ۲ روز ، به صورت آنلاین( برخط)  در بستر فضای مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در محل یادشده برگزار شد. 

برگزاری چهار قطعه  تخصصی با موضوع های علمی و پژوهشی ، اخلاق و معنویت، سبک زندگی و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه های این کنگره است.

 در این برنامه تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به یاد شهدای مدافع سلامت، شهید قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس( ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) پرداخته شد.

استان یزد از زمان شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند ماه ۱۳۹۸ تاکنون  ۹ شهید مدافع سلامت تقدیم کرد و تعداد شهدای عصر دفاع مقدس استان نیز چهار هزار نفر است.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد شهدا هفته دفاع مقدس شهدای سلامت گام دوم انقلاب چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد شهدا ویروس کرونا یزد شهدا هفته دفاع مقدس شهدای سلامت گام دوم انقلاب چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهداشت و سلامت بیانیه گام دوم انقلاب فرهنگ ایثار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب

طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد و گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که پس از بهره برداری می‌تواند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

نجفی با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملا رایگان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در ۴ طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تاسیسات) ساخته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • از ایران تا پاکستان/ شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب