Web Analytics Made Easy - Statcounter

محصولات کمپانی تابا در زمینه سیستم های امنیتی ساختمانی به سایر کشورهای اروپایی و آسیایی صادر شده و یکی از رقبای اصلی کمپانی های خارج و داخل کشور می باشد . - اخبار بازار -

کمپانی سیماران ، تولید کننده انواع محصولات و تجهیزات امنیتی ساختمانی از جمله آیفون تصویری ، جک درب پارکینگ ، دزدگیر ، دستگاه کنترل دسترسی ، راهبند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محصولات خود را با 36 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ، با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و از همه مهم تر مطابق با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به فروش می رساند . محصولات کمپانی تابا در زمینه سیستم های امنیتی ساختمانی به سایر کشورهای اروپایی و آسیایی صادر شده و یکی از رقبای اصلی کمپانی های خارج و داخل کشور می باشد .

آیفون تصویری سیماران، یکی از پر فروش ترین محصولات کمپانی سیماران می باشد . این مدل دربازکن تصویری دارای صفحه نمایش رنگی در مدل های لمسی و غیر لمسی با وضوح و کیفیت تصویر فوق العاده بالا مناسب برای واحد های مسکونی ، اداری و تجاری برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا و یا پایین بسیار مناسب می باشد .

مزایای خرید آیفون سیماران :

قیمت بسیار مناسب ، متناسب با بودجه شماامنیت بسیار بالا برای شما با قابلییت عکس و فیلم شخص پشت درب ورودی ساختمانوجود صفحه نمایش لمسی ، دکمه های لمسی ، وضوح تصویر بالا برای شما) قابلیت ارتباط بین واحد ها (پشتیبانی از اینترکامپشتیبانی از Wifi برای اتصال آیفون تصویری موبایل شماقابلیت برقراری تماس تصویری از طریق موبایل شما با شخص پشت درب ورودی ساختمانقابلیت باز کردن درب ورودی تز طریق درب اتوماتیک (جک پارکینگ)

جک درب پارکینگ سیماران :

جک درب پارکینگ سیماران ، یکی از پرفروش ترین های جک اتوماتیک پارکینگ ، برای باز کردن درب پارکینگ به صورت اتوماتیک ، مناسب برای ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی می باشد . قیمت جک پارکینگ سیماران ، بسته به نوع و عملکرد آن متفاوت می باشد . فروشگاه اینترنتی الکتروبرتر ، به عنوان نمایندگی اصلی سیماران ، محصولاتی همچون آیفون تصویری و جک سیماران را با تضمین اصالت و کیفیت با رقابتی ترین قیمت بازار با رقم کارخانه محصولات خود را از جمله جک درب پارکینگ و آیفون تصویری به فروش می رساند .

مزایای خرید جک پارکینگ سیماران :

عدم نیاز به کارت قفل برقی برای اتصال به قفل برقیزمان جداگانه باز و بسته شدن به صورت مجزا برای هر جکقابلیت فست کلوزتایم گذر پیاده یا نفر رو 

خرید آیفون تصویری و جک درب پارکینگ سیماران از الکتروبرتر :

فروشگاه اینترنتی اللکتروبرتر ، وارد کننده انواع جک درب پارکینگ و درب باز کن تصویری ، دستگاه اکسس کنترل ، دزدگیر اماکن و ... از نوع ایرانی و خارجی ، محصولات و تجهیزات خود را با نازل ترین قیمت ، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمتی با تضمین اصالت کالا ارائه می دهد .

جهت مشاوره و آگاهی از مشخصات قیمت و خرید آیفون تصویری سیماران ، قیمت و خرید جک پارکینگ سیماران و سایر محصولات و تجهیزات ساختمانی امنیتی می توانید با همکاران ما در واحد فروش از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید .

شماره تماس های ما :

02177212688

02177212689

09023009262

09106820800

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس جک درب پارکینگ آیفون تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود