Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرز‌های کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرز‌های میهن اسلامی هستند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در برنامه تا پای جان شبکه خوزستان گفت: دشمن بعثی عراق در ۳۱شهریور ماه به میهن اسلامی تجاوز کرد و به خیال خود می‌خواست چند روزه خود را به تهران برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیروی زمینی ارتش در ابتدای جنگ با حماسه آفرینی و مقاومت خود موجب شد دشمن بعثی را زمین گیر کند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه نیرو‌های ارتش و سپاه در کنار هم در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند ادامه داد: ارتش و سپاه دو لشکر الهی هستند که تحت فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.
امیر سرتیپ حیدری بیان کرد: امروز به مانند دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه در کنار هم در مرز‌های کشورمان مشغول حراست و نگهبانی از مرز‌های میهن اسلامی هستند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستورات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص تحول در نیروی زمینی ارتش بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در حال ایجاد تحولات جدید و نو در نیروی زمینی ارتش هستیم.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به حضور نیروی زمینی ارتش در کمک رسانی و خدمت به مردم در شرایط مختلف از جمله سیل و زلزله گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا نیروی زمینی ارتش همراه مدافعان سلامت بوده و هست و با تمامی امکانات خود در جهت خدمت به مردم وارد شده است.
وی با اشاره به راه اندازی ۱۷بیمارستان صحرایی در کشور برای درمان بیماران کرونایی ادامه داد: از جمله ابتکارات و تلاش‌های نیروی زمینی ارتش استقرار یک بیمارستان ۱۰۰تحتخوابی با تمامی امکانات و تجهیزات کامل در مدت یک هفته می‌باشد که با استفاده از توان و دانش متخصصان کشورمان انجام شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فعالیت ۵۶بیمارستان نیرو‌های مسلح در کشور بیان کرد: از این تعداد ۲۸بیمارستان متعلق به نیروی زمینی ارتش است.

 

بیشتر بخوانید: آیین تکریم ومعارفه فرماندهان قدیم و جدید نیروی هوایی ارتش برگزار شد   انتهای پیام/  برچسب ها: ارتش و سپاه کیومرث حیدری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش و سپاه کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ارتش و سپاه در کنار هم میهن اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد