Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس یاسوج در خصوص موجودی واکسن در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته ۵۰ هزار دُز واکسن سینوفارم، ۵ هزار دُز برکت و ۱۰۰۰ دُز اسپوتنیک وارد استان شده و هیچ‌گونه کمبود واکسن نداریم.

رییس گروه بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش سرعت واکسیناسیون طی دو روز گذشته گفت:هدف‌گذاری ما تزریق روزانه حدود ۱۰ هزار دُز واکسن بود که با توجه به کاهش که در موجود واکسن داشتیم این آمار هم کاهش داشت و به حدود ۵ هزار دُز در روز رسیده بود که با توجه به ورود واکسن سینوفارم، برکت و اسپوتنیک انتظار می‌رود به مانند گذشته شاهد سرعت در واکسیناسیون باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از فعال بودن همه مراکز واکسیناسیون در استان حتی در ایام تعطیل خبر داد و افزود: واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۵ سال به بالا از امروز پنجشنبه اول مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و دانش‌آموزان واکسن سینوفارم دریافت می‌کنند.

این مسئول در خصوص واکسیناسیون زیر ۱۵ ساله‌ها گفت: هنوز وزارت بهداشت در این خصوص  چیزی اعلام نکرده و در صورت اعلام وزارتخانه آمادگی واکسیناسیون دانش‌آموزان زیر ۱۵ سال وجود دارد.

رضائیان در بخش دوم سخنان خود به آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان تا تاریخ ۳۱ شهریور اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۵۰۶ هزار و ۴۲۸ دُز واکسن تحویل استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.

رئیس گروه بیماری‌های مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعداد  افراد واکسینه شده طی ۲۴ ساعت گذشته در نوبت اول ۲ هزار و ۹۴۲ نفر و افراد واکسینه شده نوبت دوم ۲ هزار و ۶ نفر بودند که در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵ هزار و دو نفر واکسن تزریق شد.

وی با اشاره به تعداد کل افراد واکسینه شده نوبت اول گفت: تاکنون ۳۰۴ هزار و ۴۴۲ نفر در نوبت اول و ۱۴۳ هزار و ۷۱۰ نفر در نوبت دوم واکسن دریافت کردند و در مجموع ۴۴۸ هزار و ۱۵۲ دُز واکسن تزریق شده است.

این مسئول با اشاره به خالص موجودی واکسن استان گفت: ۵۷ هزار و ۸۷ دُز واکسن بدون پرت در استان وجود دارد،ضمن اینکه ۸۸.۵ واکسن تحویلی به استان تزریق شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کمبود واکسن وجود ندارد کهگیلویه و بویراحمد د ز واکسن هزار د ز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه