Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در شرایطی که فوتبال آسیا خود را آماده یکی از دربی‌های جذابش بین پرسپولیس و الهلال می‌کند اما مسائل حقوقی نیز به صورت موازی ادامه دارند و باشگاه النصر یک سال پس از شکست در دیدار مقابل پرسپولیس، همچنان شکایت خود را پیگیری می‌کند. از طرف دیگر ماجرای جووینکو و الهلال، برای این باشگاه خطرساز شده و روزنامه نگار ایتالیایی از احتمال کنار گذاشتن این تیم خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی وبسایت سعودی اسپورت با انتشار گزارشی نوشته که «ممکن است بازی النصر و الوحده نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب تلقی شود چرا که احتمال دارد پرسپولیس و الهلال از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شوند.»

ادامه این گزارش همراه با نقل قول‌هایی از خبرنگارانی است که ادعا کرده‌اند احتمال دارد به خاطر شکایت گابریل کالدرون، پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود. این در حالی است که طبق قوانین فیفا، ابتدا محرومیت نقل و انتقالاتی اعمال می‌شود و سپس فیفا به سراغ کسر امتیاز می‌رود و محرومیت از مسابقات بین المللی در رده بعدی است.

سعودی اسپورت همچنین به موضوع پرونده جووینکو پرداخته و نوشته که این هفته قرار است فیفا دادگاهی را در این باره برگزار کند و به گفته نیکولا شیرا شاید الهلال هم از لیگ قهرمانان حذف شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان پرسپولیس خبر ویژه لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرنگار مهر، جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار عکسی از تیم ملی ایران در استوری اینستاگرام خود نسبت به قهرمانی ملی‌پوشان فوتسال در جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال واکنش نشان داد و گفت: «به تیم ملی ایران بابت قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال تبریک می‌گویم».

شایان ذکر است تیم ملی فوتسال ایران با کسب پیروزی ۴ بر یک مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا برای سیزدهمین بار با کاپ قهرمانی این رقابت‌ها جشن گرفت.

کد خبر 6091746

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا