Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان آلمانی شرایط دروازه بایرن را نگران کننده نمی داند.

پس از این که اعلام شد اسون اولرایش دچار مصدومیت شده است، صحبت ها در مورد شرایط دروازه بایرن زیاد شده است. در همین مورد مانوئل نویر دروازه بان و کاپیتان باواریایی ها به اسکای گفته است:

من فکر می کنم ما همیشه توانسته ایم به دروازه بانان ذخیره خود تکیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه اسون در حال حاضر مصدوم است، اما من به دروازه بانانی که روی نیمکت خواهند نشست اطمینان کامل دارم. کریستین فروچتی دروازه بان خوبی است. من تعجب کردم که او برابر نورنبرگ بازی نکرد. من امیدوار بودم بازی کند چون مستحق آن بود. آن ها باید همیشه شرایط بدنی خود را آماده نگه دارند تا برای دروازه نگرانی وجود نداشته باشد.

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! تنها راه پایان شایعه ها علیه فرهاد مجیدی؛ باشگاه استقلال نامه کمیته اخلاق را منتشر کند جنگ قدرت در استقلال به اتاق وزیر ورزش کشیده شد! سرمربی بشیکتاش: بالوتلی سطح خود را نشان داد و حرکت او مایه شرمندگی بود رئال مادرید و بیشترین گل زده در میان تیم های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی برترین های قرن با رحمان احمدی: با کی روش دیگر ما را ضعیف نمی‌ دیدند؛ ایران - کره بازی قرن من بود!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم