Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@14:16:15 GMT

واکنش پلیس به شایعات مطرح شده درباره موسسه رهگشا

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۴۹۲۶

واکنش پلیس به شایعات مطرح شده درباره موسسه رهگشا

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به شایعات و ابهامات مالی مطرح شده علیه موسسه رهگشا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مدتی قبل متنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که اتهامات و ابهامات مالی را پیرامون موسسه رهگشا و برخی از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی مطرح کرده بود. این موضوع با واکنش سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا مواجه شد و جهانی در این باره گفت: در سال ۱۳۹۶ و پس از آنکه برگ سبز سند خودرو به عنوان سند رسمی مالکیت مطرح شد، متاسفانه عده‌ای در فضای مجازی علیه موسسه رهگشا اتهامات کذبی را طرح و منتشر کردند که متن مذکور مربوط به همان دوره بوده و دوباره بازنشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه عامل این شایعه پراکنی در همان زمان شناسایی و دستگیر شد، گفت: با تشکیل پرونده برای این فرد و رسیدگی به آن در دادسرا، هدف مجرمانه متهم نیز بر ملا شده و این فرد از آنچه که انجام داده ابراز ندامت کرد.

جهانی با بیان اینکه بار دیگر شاهد انتشار همان متن در فضای مجازی هستیم، گفت: اتهامات مطرح شده علیه این موسسه که در حوزه تعویض پلاک خودرو فعال است و نیز برخی از افراد و فرماندهان نیروی انتظامی، کذب محض بوده و صحت ندارد.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره مبالغ و درآمدهای مراکز تعویض پلاک نیز گفت: برابر قانون تمام وجوه پرداختی بانکی به حساب خزانه دولت واریز شده و هیچ نفع شخصی یا سازمانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان تاکید کرد که این قبیل اقدامات و شایعه پراکنی‌ها هیچ تاثیری بر عملکرد و خدمت رسانی پلیس راهور نخواهد داشت و  افرادی که با نشر اکاذیب و اتهامات واهی و سوءاستفاده از تکنیک‌های رسانه‌ای قصد فریب افکار عمومی را داشته باشند، حتما تحت پیگرد قانون قرار خواهند گرفت.  

منبع: الف

کلیدواژه: موسسه رهگشا مطرح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی امروز در نشست خبری سالانه خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در چند ماه اخیر موضوع واگذاری سهام بعضی کسب‌وکارهای مطرح حوزه اقتصاد دیجیتال مطرح شده است و این مساله تصوری مبنی بر این که فشار بیرونی برای واگذاری سهام استارتاپ‌های بزرگ وجود دارد، ایجاد کرده است، گفت: پیش از این، یک عده صحبت‌های نادرستی را بدون دلیل و مدرک درباره واگذاری بعضی کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال به نیروهای انقلابی مطرح می‌کردند، این حساسیت به وجود آمده است اما در اصل چنین هدفی وجود ندارد.

دهقانی چنین واگذاری‌هایی را نشان‌دهنده بلوغ این حوزه عنوان کرد و گفت: این روند بدین معناست که کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال سرمایه‌های بزرگ از سایر شرکت‌ها جذب می‌کنند که در نهایت به بزرگ شدن جدی این کسب‌وکارها منجر می‌شود. یکی از این کسب‌وکارها با سرمایه یک واحدی وارد شده و الان سرمایه ۳۰۰ واحدی دارد. این یعنی هم فرصت رشد در این حوزه وجود داشت و هم سرمایه کلانی به این حوزه بازگشته است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور ضمن تاکید بر اینکه هدف ما حاکمیتی کردن استارتاپ‌ها نیست، گفت: سال گذشته با بعضی چالش‌ها و مشکلاتی که برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال به وجود آمد چنین تصور می‌شود که اراده‌ای وجود دارد که مایل است در مدل مدیریتی کسب‌وکارهای این حوزه تغییراتی ایجاد کند. این در حالی است که هم من هم آقای زارع‌پور دفاع و حمایت همه‌جانبه از کسب‌وکارها داشتیم. سال گذشته و در جریان توقف برخی از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال، همان موقع به صورت محکم و متقن، بر ضرورت ادامه روند ادامه فعالیت کسب و کارهای این حوزه تاکید و بیان کردم، بستن کسب و کار به مردمی آسیب می زند که از آن استفاده می کنند، موضعی که مورد تأکید صریح ویژه شخص رییس جمهور و وزیر ارتباطات بود.

دهقانی بیان کرد: معتقدم راه کمک به فضای کسب و کارهای دیجیتال کشور، حذف و تعطیل کردن این کسب و کارها نیست. تکرار می‌کنم اگر با فضا و ساختار این شرکت‌ها مشکلی هست، نباید آن‌ها را تعطیل کرد و باید فضای رقابت سالم را تسهیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما به هیچ عنوان موافق تعطیلی کسب‌وکارها نیستیم، افزود: حرف من این بود که اگر می‌خواهیم کاری در این زمینه انجام بدهیم باید این باشد که به جریان‌های اصیل و انقلابی فرصت رقابت بدهیم اما این که این کسب‌وکارها به نیروهای انقلابی و حاکمیت واگذار شود کاملا غلط است. حرف ما این است که کسب‌وکارها را نبندیم و به جای آن از جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 6090121 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • موعود شمخانی کیست؟
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد