Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال جوانان جهان کار بسیار سختی برای کسب مدال در رقابت‌های جهانی دارد.

خبرگزاری میزان - تیم والیبال جوانان ایران امشب در نخستین بازی خود در رقابت‌های جوانان جهان به مصاف تیم بلژیک خواهد رفت. در این رقابت‌ها که به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود تیم ایران با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به دوره پیشین شزکت کرده است و همین موضوع می تواند یک چالش بزرگ برای عطایی و شاگردانش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره گذشته جوانان جهان بازیکنان مطرحی همچون پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور، مهران فیض، مرتضی شریفی و امیرحسین اسفندیار در تیم ایران حضور داشتند که  در این دوره هیچ کدام از آنها به واسطه محدودیت سنی نمی‌توانند بازی کنند.

از طرف دیگر تیم جوانان ایران بدون هیچ اردوی تدارکاتی خارجی و با بازیکنانی که بیشترشان برای اولین بار در چنین تورنمنتی به میدان می‌روند پا به این میدان بزرگ گذاشته است. عدم برگزاری رقابت‌های جوانان آسیا هم مزید بر علت شد تا کار عطایی در رقابت‌های جوانان جهان سخت‌تر هم شود. 

در این مدت برخی تلاش کردند با اظهارنظراتی عجیب فشار روی تیم جوانان را بیشتر کنند. اینکه گفته می‌شود  این تیم در این دوره باید برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش به میدان برود استدلالی کاملا اشتباه است؛ چرا که در مسابقات آسیایی و جهانی رده‌های پایه تیم‌ها با ترکیبی متفاوت نسبت به دوره قبل این رقابت‌ها به میدان می‌روند. در همین تیم ایران هیچ کدام از بازیکنان که در دوره قبل مسابقات جهانی در ترکیب اصلی بودند و به مقام قهرمانی رسیدند حضور ندارند و این تیم با ترکیبی جدید در ایتالیا به میدان خواهد رفت.

آن چیزی که مسلم است در این دوره از رقابت‌ها جوانان جهان والیبالیست‌های جوان ایران باید در وهله اول به دنبال تجربه‌اندوزی باشند و توقع کسب مدال از آنها نمی‌رود.

 

بیشتر بخوانید: عبادی‌پور: برخی منتقدان تصور نمی‌کردند قهرمان آسیا شویم/ عطایی و دستیارانش عالی بودند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال جوانان جهان بهروز عطایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال جوانان جهان بهروز عطایی والیبال جوانان جوانان جهان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی