Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی در نشست با زنان فعال و کارآفرین خوزستان که چهارشنبه شب (۳۱ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قابل هضم و پذیرش نیست که بگویم خوزستان محروم است؛ ترجیح می‌دهم بگویم خوزستان، استانی مقاوم و ایستاده و صبور است که زنان در راس این صبوری بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد و اکنون هم در این چند ساعت چهره‌هایی را دیدم و صحبت‌هایی شنیدم که متوجه شدم هنوز کسانی که می‌خواهند این راه را ادامه بدهند و با تمام توان و وجود کشور را بسازند، وجود دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این زنان همان گونه که در مقابل حمله فیزیکی دشمن مقاومت کردند، در این جنگ نرم و اقتصادی نیز مقاومت کرده‌اند و ایستاده‌اند.

وی افزود: این زنان با اعتماد به خود و به کارگیری همه توانمندی‌ها و امکاناتی که در اختیار دارند، بدون چشمداشت و نظر کردن به خارج فعالیت می‌کنند.

خزعلی بیان کرد: چند سال است که مهمترین و مجاهدانه‌ترین کار را کارآفرینی می‌دانم و بعد از ریاست دانشگاه، تنها در راستای ایجاد کار برای جوانان فعالیت کرده‌ام. اکنون جهادی بالاتر از این نیست و می‌بینیم چند سال است که مقام معظم رهبری نیز بر تولید و اقتصاد تأکید بسیاری دارند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مردم تحت فشار هستند و وضعیت اقتصادی بهبود پیدا نکرده است، نمی‌توانیم بسیاری از کار‌های فرهنگی و تعالی را انجام دهیم بنابراین باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا به تدریج آسیب‌ها رفع شوند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه بیان کرد: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیاز‌ها است تا تمام فکر و هم و غم‌شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد و در این راستا، اشتغال‌زایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش برای رفع موانع کارآفرینان، گفت: برای رفع محرومیت‌ها تلاش می‌کنیم، زیرا هدف ما رفع محرومیت تا فراگیری عدالت است و امیدواریم در این چهار سال، آرمان‌های دولت که بخش عمده آن در زمینه اجرای عدالت و رفع محرومیت است را محقق کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • واکنش مورایس به ازدواجش در ایران و روی آوردن به اسلام
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان