Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه از جرم بودن تظاهر به امر وکالت و یا مداخله در وکالت خبر داد و گفت: عده‌ای از این افراد کسانی هستند که وکیل دادگستری‌اند، اما به‌دلیلی پروانه آن‌ها تعلیق شده و یا در انفصال موقت به‌سر می‌برند. کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در گفت‌وگو با میزان از جرم بودن تظاهر به امر وکالت و یا مداخله در وکالت خبر داد و اظهار کرد: در ماده ۵۵ قانون وکالت، تظاهر به وکالت و یا مداخله در امر وکالت جرم محسوب شده و کیفر آن از یک تا شش ماه حبس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه خاطرنشان کرد: کسانی که مرتکب این جرم می‌شوند، معمولا از دو دسته از افراد هستند؛ دسته اول، کسانی هستند که وکیل دادگستری‌اند، اما به‌دلیلی پروانه آن‌ها تعلیق شده و یا در انفصال موقت به‌سر می‌برند. عده دیگر، اشخاصی هستند که اساسا وکیل محسوب نمی‌شوند و پروانه وکالت ندارند و در امر وکالت مداخله و یا تظاهر به امر وکالت می‌کنند.   بیشتر بخوانید: ارائه گزارش خلاف واقع از سوی کارشناس هم تخلف و هم جرم است وی تصریح کرد: دسته دوم، معمولا افرادی هستند که یا از طریق موسسات غیرمجاز ورود می‌کنند و یا اینکه خود را وکیل دادگستری معرفی می‌کنند.

رئوف در پایان بر اینکه تظاهر به امر وکالت و یا مداخله در امر وکالت جرم محسوب می‌شود و دارای جنبه عمومی است، تاکید کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: مرکز وکلا دادستان انتظامی قوه قضاییه تظاهر به وکالت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرکز وکلا دادستان انتظامی قوه قضاییه دادستان انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری