Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اقتدار و عزت کشورمان را حاصل از خود گذشتگی ایثارگران دوران دفاع مقدس دانست و گفت: همه ما موظفیم یاد و خاطره فداکاری‌ها و پایمردی‌های این بزرگ مردان که برای دفاع از این مرز و بوم از جان، مال و فرزندان خود گذشتند، زنده نگهداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با وجود این همه امکانات و امتیازات که در اختیار رژیم بعث عراق قرار داده شده بود، رزمندگان ما با تفکر انقلابی و با ایثار گری و جانفشانی‌های خود، حماسه‌ای عظیم را خلق کردند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام بر ارتقاء سطح آگاهی نسل امروز نسبت به وقایع و ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: جوانان ما باید بدانند که اگر رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی نبود، شاید از ایران جز نامی باقی نمی‌ماند.

او با بیان اینکه بازگویی خاطرات دفاع مقدس یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن دوران و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است، عنوان کرد: یکی از دستاورد‌های سازمان وظیفه عمومی، انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز در دوران خدمت سربازی است.

سرهنگ فیضی با اشاره به اینکه خدمت سربازی تدایی گر دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: خدمت سربازی بهترین دوره برای جوانان است که در این فرصت می‌توانند ضمن خدمت با افتخار به کشور خود، علاوه بر سهیم شدن در تامین امنیت پایدار در جامعه، با کسب آموزش و تجربه، خود را برای اداره زندگی آینده آماده کنند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس وظیفه عمومی دفاع مقدس نسل امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است