Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - تقویت امنیت اطلاعات و حفاظت از داده های صنعت بیمه به عنوان مهمترین امانت شهروندان از اهم وظایف کمیته پدافند غیرعامل محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، هادی عبداللهی _ معاون توسعه مدیریت و منابع_ که در نشست کمیته پدافند غیر عامل بیمه مرکزی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: تمامی فعالیت های کلان کشور در چارچوب برنامه عملیاتی توسعه دنبال می‌شود و در همین راستا شناسایی و اولویت ها باید در دستور کار سازمان ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس کمیته پدافند غیرعامل بیمه مرکزی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اعضای کمیته به برخی از دستاوردهای سال های گذشته صنعت بیمه در این کمیته از جمله کسب رتبه اول و برتر توسط بیمه مرکزی بین دستگا های اجرایی در زمینه اجرای مقررات و الزامات پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: اعتقاد صنعت بیمه به ظرفیت های پدافند غیرعامل بسیار عمیق است و هر گونه نگاه سطحی و ویترینی به این مقوله تبعات زیانباری به دنبال خواهد داشت.

وی شناسایی حوزه های مخاطره آمیز را گام نخست صیانت از دارایی های مشهود و نامشهود صنعت بیمه ارزیابی کرد و افزود: دو بخش زیر ساخت فنی و عملکرد فرهنگسازانه از مهمترین اهداف پدافند غیرعامل محسوب می شوند و با تمام توان خود در این زمینه ها فعالیت خواهیم کرد.

عبداللهی از ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی ذیل فعالیت کمیته پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: جمع بندی مباحث کارشناسی در تصمیم سازی اعضای کمیته تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی از برنامه ریزی برای هوشمندسازی ساختمان های صنعت بیمه خبر داد و اظهار داشت: صیانت از داده های بیمه ای و تلاش برای پردازش آن بر عهده نهادناظر است و برای نیل به این مقصود برنامه های خوبی را در دست اجرا داریم.

شایان ذکر است در این نشست اعضای کمیته به طرح دیدگاه خود در زمینه های گوناگون پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: پدافند غیرعامل کمیته پدافند صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در همایش تجلیل از بهورزان نمونه دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، با اشاره به جایگاه بهورزان در سطح جامعه، اظهار کرد: با شروع به کار بهورزان، کشور در زمینه شاخصه‌های ارتقاء سطح سلامت به مؤلفه‌های چشمگیری رسید و فعالیت‌های تنظیم خانواده نیز به صورت گسترده در کشور انجام شد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق بهورزان را رکن اصلی شبکه های بهداشت و درمان دانست و افزود: همه کارکنان این سیستم با فداکاری، ایثار، صبر و جدیت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای برنامه های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از خود گذشتگی نشان می دهند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: بهورزان از شریف ترین طبقه در نظام سلامت کشور هستند که با زحمت فراوان سبب چرخش چرخه‌های سلامت و زندگی می‌شوند.

خلیل آبادی با تقدیر از زحمات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده و باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسئولان خدمت کنند، تا ملت راحتی را احساس نمایند، زیرا مسئولین تکیه گاه مردم هستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با اشاره به زحمات کادر درمان و پرستاران در ایام شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا پرستاران سراسر کشور صبر، حوصله، فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار را به نمایش گذاشتند و با جانفشانی در کنار مردم و بیماران بودند که تقدیر از آنان شاید بخش کوچکی از زحمات این عزیزان را جبران کند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ مربی بهورزی که به افتخار بازنشستگی نائل شدند و همچنین بیش از  ۵۰ نفر مربیان نمونه شاغل در این حوزه تقدیر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • روایت ژنرال صهیونیست از استراتژی یحیی السنوار
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • عاموس گلعاد: سنوار برای ما شروط تعیین می کند