Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حبیب الله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: در سال تحصیلی گذشته دانش آموزان آبادانی موفق شدند در به کسب ۴۶ مقام در بخش پژوهش، ۳۳ در مسابقات قرآنی، ۵۳ مقام در مسابقات علمی ، ۲۰ عنوان نیز در مسابقات فنگی سلامت شدند، فرهنگیان آبادانی نیز ۱۰۲ رتبه در جشنواره های مختلف آموزشی و فرهنگی را از آن خود ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه به تشریح جزئیات این مقام آوری ها پرداخت و گفت: از میان ۴۶ دانش آموز آبادانی افتخار آفرین در بخش پژوهش در مرحله کشوری ۳۷ نفر مقام کسب کردند، چهار نفر موفق به کسب رتبه عالی و دیپلم افتخار و پنج نفر نیز از منتخبین مرحله اول کشوری بودند.
رمضانی همچنین از کسب ۴۳ عنوان علمی در مقطع متوسطه و ۱۰ عنوان در مقطع ابتدایی خبر داد و بیان کرد: دانش آموزان آبادانی مقطع متوسطه در مسابقات علمی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، چهار مقام کشوری، ۱۶ مقام استانی و ۲۳ عنوان برتر کنکور و در مجموع ۴۳ عنوان کسب کردند.

او ادامه داد: دانش آموزان آبادانی مقطع ابتدایی نیز در سال گذشته حائز ۱۰ عنوان علمی استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اينکه دانش آموزان آبادانی همچنین در مسابقات قرآن و عترت در سال تحصیلی گذشته ۳۳ عنوان کسب کردند، افزود: هفت نفر مقام کشوری و ۲۶ نفر استانی را به دست آوردند.

او کسب ۲۰ عنوان برتر توسط دانش آموزان مقام آور آبادانی در مسابقات فرهنگی هنری و بهداشت و سلامت در سال تحصیلی گذشته ۲۰ را نیز یاد آورد شود و از کسب چهار مقام کشوری و ۱۶ مقام دیگر استانی در این رویدادها خبر داد.

رمضانی در ادامه به کسب ۱۰۲ مقام توسط فرهنگیان آبادان در جشنواره های مختلف آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: فرهنگیان آبادانی در مقاطع استانی و کشوری حائز رتبه هایی شده اند که ۱۳ نفر مقام آوران بودند و شمار مقام آوران استانی نیز ۷۷ نفر بود ۱۲ نفر از پژوهشگران فرهنگی آبادان حائز مقام شدند.

بنا به گفته مدیر آموزش و پروش شهرستان آبادان، این شهرستان با ۶۰ هزار دانش آموز به لحاظ جمعیتی رتبه سوم استان خوزستان را داراست و ۳ هزار و ۸۹ نفر در کادر آموزشی و اداری در بخش دولتی و حدود ۵۰۰ نفر نیز در بخش خصوصی زیر مجموعه آموزش و پرورش آبادان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آبادان جشنواره دانش آموزی دانش آموزان آبادانی فرهنگیان آبادان سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، الهام یاوری در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد گفت: دومین جشنواره و نمایشگاه پژوهشی پرورشی سمپاد در حالی برگزار خواهد شد که نسبت به سال گذشته از ظرفیت‌های بسیار بهتری برخوردار است. این نمایشگاه در سال‌های دور هم برگزار می‌شده است اما با چند ساله وقفه مواجه شده بود.

یاوری با بیان اینکه فضای نمایشگاه فضایی برای تحقق چند هدف ماست؛ گفت: این نمایشگاه در درجه اول محل رشد و تبلور استعدادهای دانش آموزان سمپاد و دانش آموزان برگزیده جشنواره‌های خوارزمی است که آنان را هم جزئی از خانواده سمپادی می‌دانیم. هدف اول این است که فرصتی مهیا کنیم که همه این دانش آموزان ظرفیت‌ها و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند و ظرفیت‌های نهفته خود را آشکار کنند و در این مسیر از نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان و هر نهادی که امکان کمک به پرورش این استعدادها را دارند کمک می‌خواهیم.

وی با اشاره به اینکه دلیل دوم اهمیت این نمایشگاه‌ها درک بهتر دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان است؛ گفت: با این نمایشگاه‌ها دانش آموزان دستاوردهای پژوهشی و فرصت‌های تحقیقاتی خود را بهتر درک می‌کنند. دلیل سوم برگزاری این نمایشگاه‌ها هم ایجاد شبکه مناسبی از ارتباطات دانش‌آموزی و دانشجو استادی است تا دانش آموزانی که پیش از این در استان خود فعال بودند با دانش آموزان و اساتید سراسر کشور در ارتباط باشند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان افزود: علاوه بر دانش آموزان سمپادی و برگزیدگان جشنواره خوارزمی از تمامی دانش آموزانی که به پژوهش‌های دانش آموزانی علاقه دارند؛ دعوت می‌کنیم در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

در ادامه مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران هم با بیان اینکه دهه‌های آینده متعلق به دانش آموزان حال حاضر است؛ گفت: این شما دانش آموزان هستید که باید کارآزموده و پرانگیزه از انقلاب اسلامی دفاع کنید و این نظام را هر چه بیشتر و بهتر در راه تحقق آرمان خود یعنی تمدن نوین اسلامی است یاری کنید.

در حال تکمیل..

کد خبر 6097330 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است