Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای تصریح کرد: هویت انقلابی ما در دفاع مقدس تکامل یافت و امروز آن قدرت نرم، پشتیبان تمام جهت‌گیری‌ها و اهداف نظام اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم ، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه بدین شرح است؛    

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(قدس سره): «استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافت»

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: «عالی‌ترین فضایل اخلاقی در دفاع مقدس بروز کرد»

دفاع مقدس میدان حماسه‌آفرینی و عرصه ظهور استعدادها و ظرفیت‌های عظیم ملت غیور ایران بود و در این آوردگاه جهانی، ملت مظلوم ما حقیقت «کم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً بِإِذنِ اللَّهِ وَاللَّهُ مَعَ الصّابِرینَ» را آشکار کرد.

عطرافشانی گلزار شهدا در گرگان همزمان با هفته دفاع مقدس+ تصاویرمزار مطهر شهدای دفاع مقدس در پاکدشت غبارروبی شد + تصاویر35عنوان کتاب مکتوب و صوتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه رونمایی می‌شود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و گرامی داشت یاد وخاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(قدس سره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، جانبازان، آزادگان و ایثارگران اعلام می‌دارد: ملت مقاوم ما با توشه‌ای گرانقدر از ایمان و غیرت دینی در مقابل زورگویان عالم به جهاد و مبارزه خود ادامه می‌دهد و دست از حمایت مستضعفین و مظلومان جهان برنخواهد داشت.

-روحیه ظلم‌ستیزی، مجاهدت درراه دین و ایستادگی در برابر زورگویی از مهم‌ترین سرمایه‌ها و ارزش‌های فرهنگی نهفته در دفاع مقدس است که باید تکثیر و تقویت شود.

- هویت انقلابی، جهادی و بنیه‌ی فرهنگی ما در دفاع مقدس تکامل یافت و امروز آن قدرت نرم، پشتیبان تمام جهت‌گیری‌ها و اهداف نظام اسلامی است. با التزام به ارزش‌های دفاع مقدس، اقتصاد، فرهنگ و سیاست را از ابتلا به انحراف و کج‌روی صیانت می‌کنیم و پیشرفت و اعتلای کشور را رقم خواهیم زد.

-گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران باید در زندگی ما استمرار داشته باشد و یادکرد این سلحشوری‌ها مختص به‌روز و هفته‌ی خاصی نیست. امروز ترویج فرهنگ شهادت و انقلابی‌گری، امربه‌معروف و از مصادیق جهاد فرهنگی است که مکرراً مورد تأکید مقام معظم رهبری «مدظله العالی» نیز می‌باشد. نسل جوان ما با شناخت فرهنگ ایثارگری و ریشه‌های هویتی خود امیدوار و موج‌آفرین حرکت خواهد کرد و منشأ پیشرفت‌های چشمگیری خواهد شد.

- ایستادگی و مقاومت در راه خدا جامه پرهیزگاری‌ و زره استواری بر تن ملت ایران پوشانده است و فقط با ادامه این راه است که ذلت و بلا از ملت ما دور خواهد بود. ملت‌هایی که با الگو‌گیری از مقاومت و مجاهدت ما امروز میدان‌داری می‌کنند؛ به حقیقت دریافته‌اند که عزت و پیروزی در ایستادگی است.

- امروز لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن با درس‌های دفاع مقدس ما آشنا شده‌اند و می‌دانند فتح قدس و نابودی استکبار ثمره شیرین مجاهدت آنان خواهد بود. ان‌شاء الله

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید هاشم حسینی بوشهری؛ رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/452/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.


وی گفت: این شهدا  پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.


شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان