Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه لارستان روز پنجشنبه میزان اعتبار پیش بینی شده برای این هفت طرح عمرانی را رقمی افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

جلیل حسنی مهمترین این طرح ها را شامل ساخت بلوار شهید محمد دست پاک و پارک فسیل هر کدام به مساحت چهار هزار مربع ، ۲ طرح پیاده راه سلامت و ورزش بانون به مساحت ۹هزار متر مربع عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ،  پارک خیرین به مساحت ۶ هزار متر مربع،  پارک کودک به مساحت سه هزار متر مربع را نیز از دیگر طرح های مهم در روستای کرمستج لارستان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع در این روستا ذکر کرد.

نماینده مردم شهرستان های چهارگانه لارستان، خنج، گراش و اوز نیز در آیین کلنگ زنی این طرح ها و در جمع مردم کرمستج  با گرامیداشت هفته بزرگداشت دفاع مقدس نیز گفت: امروزه امنیت ، عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی مدیون از خودگذشتگی ها و ایثارگری های رزمندگان است.

حسین حسین زاده اظهار داشت: همه اقشار، مذاهب و گروه ها و ادیان مختلف در دوران با شکوه هشت سال دفاع مقدس حضورفعال و تعیین کننده داشتند.

وی تصریح کرد: در آن دوران که رزمندگان و جوانان و نوجوانان این مرزو بوم به جبهه های جنگ می رفتند هیچ کس از آنها سئوال نمی کرد که دارای چه دین و مذهب و گروه و جناحی هستی و با اخلاص برای دفاع از ناموس و وطنشان به مصاف دشمن می رفتند.

نماینده مردم شهرستان های چهارگانه لارستان، خنج، گراش و اوز ابراز داشت: امروزه نیز برای اعتلا و سرافرازی و عزت روز افزون این انقلاب باز هم به همان وحدت، انسجام و اخلاص و ارزش های دفاع مقدس نیاز داریم و باید این ارزش ها به نحو شایسته به نسل امروز انتقال یابد.

حسین زاده همچنین با تقدیر از خیرین و نیک اندیشان و شرکت مثال زدنی آنها در اجرای طرح های مختلف عمرانی ، زیربنایی و زیرساختی در منطقه نیز گفت: دولتمردان نیز باید به همان میزان برای اجرای طرح ها و رفع کمبود ها و توسعه متوازن منطقه تلاش کند.

روستای کرمستج در فاصله حدود ۳ کیومتری از شهر لار مرکز لارستان واقع است.

 شهرستان لارستان با جمیعتیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر در فاصله حدود ۳۸۰کیلومتری شیرا واقع است.

برچسب‌ها طرح های عمرانی توسعه روستایی هفته دفاع مقدس لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی توسعه روستایی هفته دفاع مقدس طرح های عمرانی توسعه روستایی هفته دفاع مقدس لارستان فارس دفاع مقدس طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای بازدید از پروژه‌های راه آذربایجان شرقی و افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وارد تبریز شد.

بذرپاش در این سفر تعداد ۸۴۰۴ واحد مسکونی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح پارک ۳.۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی و بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مرتبط در برخی از شهرستان‌های استان نیز با حضور معاونان وزیر به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند