Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی قانع  با اشاره به جزئیات انفجار و آتش سوزی گسترده در این  کارگاه ،گفت: ساعت ۱۳:۳۶ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در خیابان محراب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شیراز اطلاع داده شد.

او افزود: با توجه به حساسیت حادثه و مجاورت این کارگاه با منازل مسکونی، بیش از ۳۰ آتش نشان از شش ایستگاه عملیاتی با ده خودروی پشتیبانی از جمله فوماتیک، خودرو حامل کف و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی عنوان کرد: آتش سوزی در یک کارگاه ۲۰۰ متری به وقوع پیوسته بود که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندر های ال پی جی فعالیت می کرد و تعداد زیادی سیلندرهای گاز مایع ۱۱ کیلویی، پیک نیکی و ۵۰ کیلویی در آن نگهداری می‌شد.

قانع ادامه داد: این کارگاه در منطقه مسکونی و به صورت غیر مجاز فعالیت می کرد که نشت گاز از یک سیلندر در مجاورت شعله باز منجر به انفجارهای شدید و پی در پی  شده و خساراتی را به منازل مسکونی وارد کرده بود.

قانع گفت: شعله های آتش تمامی کارگاه را در بر گرفته و احتمال سرایت به منازل و انفجار بقیه سیلندرها نیز وجود داشت، از این رو تیم اطفایی با تقسیم شدن به چند گروه ضمن تخلیه ساکنین از منازل به کنترل و اطفا این حریق سرکش اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز بیان کرد: این حریق هولناک سه شهروند ( سه کارگر کارگاه) را نیز دچار سوختگی شدید کرده بود که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی در همان شرایط بسیار خطرناک و ریسکی عملیات را آغاز کردند و مشغول خاموش کردن آتش شدند.

قانع افزود: آتش نشانان با خنک سازی محل و سیلندر های موجود و پاشش آب از شعاع ایمن موفق شدند آتش را تحت کنترل خودشان در بیاورند.

لازم به ذکر است در حین این عملیات اطفای سنگین و حساس، تیم های عملیاتی با انفجار و آتش سوزی پی در پی ۱۲ مخزن گاز ال پی جی مواجه بودند.

قانع بیان کرد: در حال حاضر و با تلاش آتش نشانان  آتش خاموش شده و نیروها مشغول ایمن سازی محل و لکه گیری و جابجا کردن سیلندرها هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خیابان محراب کارگاه گاز ال پی جی سیلندر گاز کارگاه غیرمجاز آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد