Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:42:34 GMT

کمک به فرزندان ایران در جشن عاطفه‌ها

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۶۳۸۵

کمک به فرزندان ایران در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،"جشن عاطفه‌ها" رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آن‌ها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس امدادگران با هدف به اجابت رساندن حس همدلی بی‌نظیر مردم، مسئولیت به انجام رساندن وظیفه جمع‌آوری و توزیع هر چه سریع‌تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش‌آموزان نیازمند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند و موجبات رشد و شکوفایی استعداد‌های بالقوه نسل نو بیش از پیش فراهم گردد، بر عهده دارند.

علیرضا عسگریان، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: جشن عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۰ مهر ماه ادامه می‌یابد؛ زنگ عاطفه‌ها نیز در روز هفتم مهر ماه به صدا در می‌آیند.

وی افزود: تامین نیاز دانش آموزان برای تبلت، امری مهم است. تعدادی از دانش آموزان با حضور در مدرسه به نوشت افزار، لباس، کیف و کفش نیاز دارند. شور عاطفه‌ها و شور حسینی در کنار هم می‌تواند یک اتفاق بزرگ در کشور را رقم بزند.

هموطنان برای شرکت در جشن شور عاطفه‌ها و کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند، می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام کنید.

مشارکت در پویش شور عاطفه‌ها

شماره‌گیری کد دستوری
۸۸۷۷#*

 شماره کارت
۱۹۱۹ - ۰۰۰۰ - ۹۹۷۹ - ۶۰۳۷

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد جشن عاطفه ها بازگشایی مدارس احسان و نیکوکاری دانش آموزان نیازمند عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم

در آستانه روز معلم، «زنگ سپاس معلم» در مدارس اردبیل نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در آستانه روز معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس اردبیل نواخته شده و با حضور استاندار اردبیل از تعدادی معلمان تجلیل شد.

استاندار اردبیل در این مراسم، اظهار داشت: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز است و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته بوده و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم‌آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می‌شود.

کلام‌الله صفری افزود: بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون در اردبیل ایجاد می‌شود و نهضت مدرسه‌سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان و اجرای دقیق طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله اقدامات شاخص آموزش و پرورش است.

.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • انتصاب عاطفه خادمی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است