Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طی توافق نامه‌ای که بین فدراسیون جهانی کاراته (WKF) و اتحادیه کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) در طول بازی‌های المپیک توکیو به امضا رسید، آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی کاراته و گونیلا لیندبرگ دبیر کل سازمان برگزاری بازی‌های ساحلی در مورد برنامه‌های همکاری آینده و ساده سازی پروژه‌های همکاری مشترک بین این ۲ سازمان دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اسپینوز اشتیاق خود را برای گسترش همکاری با بازی‌های جهانی ساحلی و موفقیت در بازی‌های ساحلی ابراز کرد.

او ادامه داد: ما برگزارکنندگان بازی‌های جهانی ساحلی را به عنوان یکی از شرکای اصلی خود می‌دانیم و بسیار خوشحال هستیم که گونیا لیندبرگ در سالن نیپون بودوکان المپیک توکیو از رشته کاراته استقبال کرد تا در مورد مراحل بعدی همکاری در بازی‌های جهانی ساحلی بحث کنیم. تصویب قرارداد همکاری ما در توکیو نشان می‌دهد که WKF و ANOC دارای هدف مشترک و منافع متقابل هستند تا بتوانند ارزش‌های متعدد ورزش را ادامه دهند.

اسپینوز افزود: کاراته برای اولین بار در بازی‌های ساحلی ۲۰۱۹ دوحه حضور داشت و بسیار خرسندیم که کاراته مجدد برای بازی‌های ساحلی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۵ اضافه شد و مطمئن هستم که طرفداران کاراته از هیجان و روح ورزشی فوق العاده کاراته در بازی‌های ساحلی لذت خواهند برد.

کاراته برای اولین بار در بازی‌های ساحلی ۲۰۱۹ دوحه حضور داشت و کاراته ایران با هر ۲ سهمیه در بخش کاتای انفرادی توسط فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در این مسابقات حضور داشت که فاطمه صادقی موفق شد، مدال نقره را کسب کند.

بیشتر بخوانید

برنامه رقابت‌های کاراته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جهانی کاراته بازی های جهانی ساحلی بازی های ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

دیدار چلسی و وست هم از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه پر گل 5-0 به سود چلسی خاتمه یافت.

دانلود (41.8MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل