Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:02:56 GMT

سردار ذوالقدر:‌ تزریق واکسن در قرچک سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۶۸۵۹

سردار ذوالقدر:‌ تزریق واکسن در قرچک سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران در آیین افتتاحیه سومین مرکز تزریق واکسیناسیون در قرچک، اظهار کرد: سی امین سالن واکسیناسیون کووید ۱۹ را امروز در شهرستان‌های استان تهران در قرچک افتتاح کردیم که خوشبختانه این سالن به همت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج قرچک ایجاد شده است که با اضافه شدن این مرکز در شهرستان سرعت واکسیناسیون روبه افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با این آهنگ حرکت در تزریق واکسیناسیون امیدوارم ظرف یک ماه آینده اگر واکسن تأمین شود، با این سالن‌هایی که ایجاد شده است، ان‌شاءالله جامعه هدف واکسینه شوند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران افزود: با همت مسؤولان شهرستان قرچک امکان اینکه جزء شهرستان‌های پیشتاز در واکسیناسیون جامعه هدف باشند وجود دارد.

سردار ذوالقدر بیان کرد: علاوه بر آن که در سالن مجاور بحث کمک‌های مومنانه در ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مرحله پنجم است، ما موظف هستیم، کسی که  شغلش را به دلیل کرونا از دست داده یا ضعف مالی دارد او را یاری کنیم تا از آن مرحله عبور کند.

وی عنوان کرد: کار زیبایی که امروز در ناحیه بسیج دیدم این بود که، سایتی را ایجاد کردند که علاوه بر دریافت کمک‌های مومنانه، افراد می‌توانند کمک‌های مومنانه را اهداء کنند، علاوه بر این همکاران ما در ناحیه بسیج قرچک وظیفه دارند که اگر کسی توان مراجعه به مرکز واکسیناسیون ندارد به او کمک کنند و همچنین آمبولانس ما برای تزریق واکسن به آن دسته از افرادی که قادر به مراجعه حضوری نیستند آماده خدمت رسانی است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های دیگر برادران ما در نواحی بسیج، دستگاه اکسیژن ساز را برای بیماران کرونایی تهیه کردند که اگر کسی نیاز داشت به صورت امانی تحویل بگیرد و پس از معالجه برگرداند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران واکسیناسیون عمومی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است