Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@15:08:23 GMT

سرآسیایی: گل گهر به دنبال کسب سهمیه آسیایی است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۷۰۲۱

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت باشگاه گل‌گهر اهداف بزرگی دارد و امیدوار هستیم در پایان فصل سهمیه آسیا را برای مردم سیرجان کسب کنیم.

مجتبی سرآسیایی، مربی گل گهر پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل سپاهان در دیداری تدارکاتی با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری، سرآسیایی در ابتدا اظهار داشت:

بازی بسیار با کیفیت و به درد بخوری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های تدارکاتی برای آمادگی بدنی و فنی بود و محک جدی خوردیم. حریفان قدری داشتیم و شرایط مطلوبی داریم. از لحاظ آمادگی جسمانی، بازیکنان واقعا عالی بودند. یک‌سری بحث‌های تاکتیکی وجود دارد که امیر قلعه‌نویی قطعا به آنها تذکر خواهد داد تا شرایط ایده‌آلی در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در مورد مسئولیتش در گل‌گهر سیرجان در غیاب قلعه‌نویی که محروم است، گفت:

امیدوارم وضعیت هموار شود تا قلعه‌نویی را روی نیمکت داشته باشیم. این موضوع برای تیم بهتر است اما ما هم سرباز تیم بوده و کمکی برای گل‌گهر هستیم. هر مسئولیتی باشد در راستای اهداف تیم خواهد بود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در رابطه با برنامه‌های آینده این تیم تصریح کرد:

برنامه‌ریزی کاملی شده است و یک سفر چند روزه داریم که داخلی و خارجی آن بعدا مشخص می‌شود. این اردو 7،8 روزه خواهد بود. بازی‌های دوستانه دیگری هم داریم. از نظر جذب بازیکنان داخلی تکمیل هستیم و اگر طبق نظر قلعه‌نویی شرایط خوب پیش برود یک بازیکن خارجی به جمع ما اضافه خواهد شد.

سرآسیایی در خصوص انتظارات از گل‌گهر یادآور شد:

تیمی که قلعه‌نویی سرمربی‌اش است، اهداف بزرگی را دنبال می‌کند. باشگاه گل‌گهر اهدافش هر روز بزرگ‌تر می‌شود. تیمی که دور هم جمع شده است هدفی جز اتفاق خوشحال کننده برای مردم سیرجان ندارد و همه هم قسم شده‌ایم سهمیه آسیایی را آخر فصل برای آنها کسب کنیم.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! تنها راه پایان شایعه ها علیه فرهاد مجیدی؛ باشگاه استقلال نامه کمیته اخلاق را منتشر کند جنگ قدرت در استقلال به اتاق وزیر ورزش کشیده شد! بارسلونا مشکلی با پرداخت بند آزادسازی روبرتو مارتینز ندارد رئال مادرید و بیشترین گل زده در میان تیم های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی برترین های قرن با رحمان احمدی: با کی روش دیگر ما را ضعیف نمی‌ دیدند؛ ایران - کره بازی قرن من بود!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر سیرجان قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد