Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با بیان اینکه تاکنون ۲۰۴ طرح عمرانی با مشارکت خیرین در استان به بهره‌برداری رسیده؛ همچنین ۳۵ طرح دیگر نیز از سوی این مجمع در حال احداث است.

او افزود: از ۲۰۴ طرح بهره‌برداری شده در استان، ۳۳ طرح مربوط به احداث پایگاه‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی است و دیگر طرح‌ها نیز شامل خانه بهداشت، کلینیک تخصصی و فوی تخصصی، آزمایشگاه تشخیص طبی، بیمارستان و سایر مراکز درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

خیران سلامت؛ سفیران گمنام خیر و نیکی

قادری اضافه کرد: طرح‌های در دست احداث نیز در تمامی نقاط استان پراکنده شده است و بیشتر شامل مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت و کلینیک‌های تخصصی است.

او اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت استان ۷۰۰ عضو دارد و با هدایت کردن خیران به سمت حوزه بهداشت و درمان و به ویژه پیشگیری از بیماری‌ها از ضروریات جامعه است و امید است بتوان در ادامه با جذب اعضای بیشتر، بیش از پیش به مردم استان خدمات‌رسانی کرد.

قادری تصریح کرد: ۲۰ میلیراد ریال کمک نقدی خیران در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان جذب شده است و علاوه‌بر آن به تناوب از سوی خیران کپسول‌های اکسیژن به دانشگاه علوم پزشکی اهدا شده است.

او ادامه داد: مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری از سال ۸۸ فعالیت خود را در این استان آغاز کرد و طی ۱۲ سال گذشته در توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی در استان نقش موثری ایفا کرده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت طرح عمرانی مشارکت خیرین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال