Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل صداو سیمای مرکز بوشهر در این آئین با گرامی‌داشت یاد ۱۷۱ شهید، هزار و ۱۰۲ جانباز و ۱۲۲ آزاده سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، گفت: در کتاب "از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر" که به ثبت شماره استاندارد بین المللی کتاب و سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی ایران رسیده، به چگونگی راه اندازی مراحل مقدماتی بسترهای اطلاع رسانی اخبار جنگ تحمیلی با پخش آژیر قرمز و ۴۰ نقطه طلایی در روند رشد و توسعه ۴۰ ساله تشکیل و تداوم فعالیت صدا و سیمای مرکز بوشهر اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین ناظر این مرکز را به عنوان نخستین مولود رسانه‌ای انقلاب اسلامی و یک پل از سی و سه پل رود همیشه جاری رسانه ملی نام برد و افزود: فعالیت‌های صداوسیمای مرکز بوشهر از ابتدای تاسیس تا کنون حاصل تلاش ۱۵ مدیر و مدیرکل، ۱۰۰ معاون، مدیر و قائم مقام و بیش از ۷۰۰ کارمند بوده است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان صداوسیمای مرکز بوشهر تا کنون ۱۶۰ جایزه از جشنواره‌های مختلف به دست آورده‌اند، ادامه داد: این مرکز در ۴۰ سال فعالیت خود بیش از ۱۸ میلیون دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش کرده که حدود ۳۰ درصد آن با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و مقاومت و پیروزی بوده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر، پوشش ۱۵۰ راهپیمایی و ۴۰ انتخابات، انجام ۱۰۰ پژوهش و تولید ۲۶۰ اثر موسیقی را از جمله فعالیت‌های این مرکز در فعالیت ۴۰ ساله‌اش عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در ارتباطی تصویری خود با این مراسم با اشاره به تنوع فرهنگی در کشور گفت: شبکه‌های استانی مسئولیت حفظ تنوع فرهنگی و گسترش آن را بر عهده دارند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دفاع رسانه‌ای در برابر تهاجم فرهنگی دشمن، ایجاد فضای امید و نشاط، تولید برنامه‌های سرگرمی و آموزشی و ارائه افتخارات ملی را از دیگر وظایف صداوسیما عنوان کرد.

محمد تقی ایرانی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران با توجه به مشی ملت ایران، انقلابی فرهنگی است و اگر می‌بینیم صداوسیمای بوشهر به عنوان مولود انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد و رشد می‌کند نشانه این است که ریشه در فرهنگ دارد.

در این مراسم از مادر شهیدان جمهوری که ۲ فرزند شهید و یک جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تجلیل شد.

کتاب " از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر" با شمارگان هزار نسخه و در قطع خشتی بزرگ چاپ شده است.

برچسب‌ها بوشهر صدا و سیما مراسم رونمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر صدا و سیما مراسم رونمایی بوشهر صدا و سیما مراسم رونمایی صدا و سیمای مرکز بوشهر انقلاب اسلامی آژیر قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از امروز سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ پخش و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
به گفته مدیر کل صدا و سیمای استان فارس فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده است.
پهلوانیان افزود: برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

دیگر خبرها

  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت