Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هجدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با سه دستورکار و با حضور ۱۲ نفر از اعضا بصورت حضوری و آنلاین بصورت فوق‌العاده برگزار شد.

اولین دستورکار به استعفای مهندس سید احسان اصنافی از عضویت در شورای اسلامی شهر شیراز اختصاص داشت که با رای مثبت تمامی اعضای حاضر بصورت حضوری و آنلاین و با دوازده رای، با استعفای مهندس اصنافی که بعنوان شهردار شیراز انتخاب شده بود، موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است که روز گذشته وزارت کشور حکم مهندس سید احسان اصنافی را به عنوان شهردار کلانشهر شیراز صادر کرده بود.

دستورکار دوم به یک طرح دوفوریتی از سوی تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز اختصاص داشت که براساس آن محمدتقی تذروی بجای سید احسان اصنافی از اول مهرماه سال جاری تا نیمه مردادماه سال آینده بعنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز انتخاب شد.

دستورکار بعدی نیز دوفوریتی بود و به انتخاب جایگزین مهندس اصنافی در کمیسیون ماده ۷۷ قانون شهرداری مرتبط بود که براساس رای اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، سید ابراهیم حسینی از تاریخ اول مهرماه امسال تا نیمه مردادماه سال آینده بعنوان نماینده شورا در این کمیسیون حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شیراز شورای اسلامی شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود