Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا انسیه خزعلی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای گردشگری و صنایع دستی طویبه شهرستان حمیدیه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سفر ۲ روزه خود به خوزستان وضعیت زنان در جنبه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم.

وی گفت: در این سفر با برخی زنان شاغل، ان جی اوهای فعال در ارتباط با زنان، زنان کارآفرین دیدار، و نیز از مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز دیدن کردم تا برای گسترش فعالیت بانوان بتوانیم قدم هایی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف اساسی ما حذف و کم شدن محرومیت‌ها در حوزه زنان است ادامه داد: رسیدگی به شرایط زنان بد سرپرست نیز از برنامه‌های دولت است.

وی گفت: به دنبال این هستیم برای زنان شرایط کار و اشتغال را فراهم کنیم تا با عزت روی پای خود بایستند و با تامین بودجه این زنان را زیرپوشش بیمه قرار دهیم.

خزعلی افزود: اگر زنان از نظر بیمه، کار و مسکن خیالشان راحت باشد با آرامش فرزندانشان ر ا بزرگ می‌کنند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به زبان عربی گفت: هدف اساسی ما محرومیت زدایی برای زنان و برگزاری عدالت فراگیر است.

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در سفری ۲ روزه عصر چهارشنبه وارد خوزستان شد و با حضور در چند برنامه و نشست، مسایل زنان خوزستان را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین با استاندار خوزستان در خصوص وضعیت و مشکلات زنان در این استان دیدار کرد. خزعلی شامگاه پنجشنبه اهواز را به قصد تهران ترک کرد.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده محرومیت خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده محرومیت خوزستان معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده محرومیت خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی خراسان شمالی که عصر شنبه در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در سه سال ابتدای دولت سیزدهم ۲۵ هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده است که در هی دولتی سابقه نداشته است.

وی در افزود:

کد خبر 6090453

دیگر خبرها

  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است