Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزاقستان با غلبه بر تایلند، در دور یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتسال لیتوانی به مصاف پیروز دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان می‌رود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی از ساعت 18 امشب (پنجشنبه - به وقت ایران)، با دو دیدار همزمان پیگیری شد که قزاقستان با نتیجه 7 بر صفر بر تایلند غلبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاینان، داگلاس، دورن تورساگولوف، دورن نورگوژین، آرنولد کنائوب و هیگیتا، گلزنان قزاق‌ها در این مسابقه بودند تا پس از ویتنام، تایلند به دومین تیم آسیایی تبدیل شود که با رقابت‌ها وداع می‌کند.

حسن‌زاده: به جام جهانی آمده‌ایم تا نظر مردم را نسبت به فوتسال ایران تغییر دهیم

با این نتیجه، قزاقستان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی شد و در این مرحله، روز پنجم مهر به مصاف برنده دیدار تیم‌های ایران و ازبکستان خواهد رفت.

آرژانتین هم در شرایطی که نیمه نخست دیدار با پاراگوئه را با شکست یک بر صفر به رختکن رفت، با پیروزی 6 بر یک توانست به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یابد. آنخل کلاودینو، سانتیاگو باسیله، پابلو تابوردا، دامیان استاسونه، لوکاس بولو آلمانی و کریستیان بوروتو، گل‌های آلبی‌سلسته را به ثمر رساندند و خولیو مارِکو برای پاراگوئه گلزنی کرد.

ناظم‌الشریعه: قزاقستان تیم «ب» برزیل است

آرژانتین در دور یک‌چهارم نهایی، روز چهارم مهر به مصاف کمیته المپیک روسیه صف‌آرایی خواهد رفت تا دیدار فینال جام جهانی 2016 تکرار شود.

تیم‌های ملی برزیل و ژاپن هم از ساعت 20:30 امشب و در سالن کائوناس آره‌نا، دیگر دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام جهانی فوتسال یک چهارم نهایی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان