Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری به حوادث مهم امروز پرداخته‌ایم و به اتفاق چند خبر از این دست را با هم مرور خواهیم کرد.

بخت گشایی دختران جوان توسط رمال لاکچری در نیاوران

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: ۲ خانم جوان برای دستگیری کلاهبرداری حرفه ای به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اظهار کردند، در سال ۹۷ با خانمی به اسم ساناز که مدعی داشتن قدرت‌های ماورایی و بخت گشایی است آشنا شدیم و در این مدت ۳ سال به دفعات مختلف مبالغی هنگفتی از آنان دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متهم به دفعات مختلف در مجموع ۲ میلیارد تومان از شاکیان دریافت کرده بود، گفت: در چندین عملیات پلیسی، هویت واقعی متهم شناسایی و مشخص شد متهم قبل از شکایت شاکیان، مخفیگاه خود را تغییر داده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه با تلاش کاراگاهان هویت واقعی متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاه جدیدش در محدوده نیاوران دستگیر شد، تصریح کرد: این شیاد دعانویس، با دستور قضائی روانه زندان شد و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

موبایل قاپ سابقه دار را شناسایی کنید +تصویر

سرهنگ علی کنجوریان معاون سرقت های خاص‌ پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: 13 شهریور امسال ماموران گشت کلانتری در منطقه مولوی به پسر جوانی که سوار بر موتور هوندا کلیک سفید و نارنجی بود مشکوک شدند و ماموران در عملیات پلیسی مانع حرکت پسر جوان شده و وی را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی بدنی از پسر جوان 2 گوشی سرقتی به دست آوردند و پس از انتقال متهم به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران مشخص شد که متهم برای فروش گوشی های سرقتی به خیابان مولوی مراجعه کرده است.

سرهنگ کنجوریان ادامه داد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات مطلع شدند که متهم یکی از سارقان موبایل قاپ حرفه ای است که از چندی قبل با افزایش پرونده‌های سرقت در شمال و شمال شرق تهران تحت تعقیب ماموران پلیس است و دوربین‌های مداربسته نیز صحنه‌های سرقت این متهم را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه متهم جوان 23 ساله ای است و یک سابقه تصادف در پرونده اش دارد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی به دادسری 12 تهران منتقل شد.

معاون سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بیان کرد: متهم با دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته و تاکنون تعداد 15 تن از شاکیان پرونده شناسایی شده اند.

سرهنگ کنجوریان گفت: با احتمال افزایش پرونده‌های سرقت این سارق موبایل قاپ، بازپرس مشکانی از شعبه 12 دادسرای ناحیه 12 تهران دستور انتشار تصویر متهم را در رسانه ها صادر و درخواست کرد تا چنانچه افرادی هدف سرقت‌های این جوان موتورسوار قرار گرفته‌اند برای پیگیری به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران واقع درخیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

سرقت از شهروندان با خودرو‌های مسروقه با عنوان مسافرکش

سرهنگ کریمخانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت عنوان مسافرکش در شهرستان‌های غرب استان تهران، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که اعضای این باند ۵ نفر هستند، گفت: سارقان به عنوان مسافر اقدام به سوار شدن به خودروی شاکیان کرده و در مناطق بیرون شهر و محل‌های خلوت اقدام به سرقت خودروی مالباخته کرده و سپس با همان خودرو اقدام به مسافرکشی کرده و پس از زورگیری و سرقت اموال شهروندان از محل متواری می‌شدند.

سرهنگ کریمخانی تصریح کرد: ماموران با تحقیقات گسترده و تلاش‌های شبانه روزی پلیس، اعضای این باند را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت تحت عنوان مسافر‌‎کش در سطح استان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، برای جلوگیری از وقوع جرائم این چنینی از خودرو‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انهدام باند زورگیر موبایل در تهران

سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: شانزدهم مرداد ماه یک فقره پرونده با موضوع سرقت بعنف گوشی تلفن همراه به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۵۸ کیانشهر تشکیل و حسب دستور مقام قضائی برای پی جویی و کشف جرم پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: کارآگاهان پیرامون موضوع از شاکی تحقیق کردند که وی مدعی شد در حال صحبت کردن با گوشی تلفن همراه آیفون مدل promax بوده که تعداد ۳ نفر با ۲ دستگاه موتورسیکلت به وی نزدیک و با تهدید چاقو گوشی را سرقت و از ناحیه سر شاکی را مجروح کرده و از محل فرار کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بدلیل اهمیت موضوع و لزوم شناسایی سارقان موضوع در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان که احمد نام داشت می‌شوند. با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه احمد که دو فقره سابقه کیفری داشت توسط کارآگاهان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: با دستگیری احمد و بازرسی بدنی از وی تعداد ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه از جمله گوشی مسروقه شاکی کشف و برای انجام تحقیقات به همراه متهم به پایگاه منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه سلطانی با بیان اینکه متهم به سرقت از تلفن همراه شاکی با همکاری یکی از همدستانش معترف شد، بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی، کارآگاهان دوم شهریور ماه با حضور در مخفیگاه متهم متواری و پس از اطمینان از تردد و حضور سارقان، در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه ۳ سارق زورگیر را دستگیر و در بازرسی از آن‌ها تعداد ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، تعداد ۵ قبضه سلاح سرد، تعداد یک قبضه تبر و یک دستگاه موتورسیکلت سفید که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌کردند، کشف شد.

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی فاتب گفت: با انتقال متهمان به پایگاه در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقت شدند، لذا با توجه به قرائن موجود ضمن اعتراف به بزه انتسابی به ۸ فقره سرقت با شیوه زورگیری معترف و بیان کردند که اموال را به افراد عبوری بفروش رسانده و قادر به شناسایی مالخر نیستند و در ادامه با دعوت از برخی از افرادی که دارای پرونده اعلام سرقت توسط سارقان به همین شیوه بودند، تعداد ۱۲ نفر از آن‌ها در مواجهه حضوری متهمان را شناسایی و از آن‌ها بعنوان سارق گوشی خود اعلام شکایت کردند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات به دادسرا منعکس و برابر دستور متهمان با قرار تامین مناسب روانه زندان و پرونده تحویل شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران شد.

سارق محتویات خودرو‌های شهروندان شهریار به دام افتاد

سرهنگ فردین جوزانی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۲ صباشهر با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس موفق به دستگیری، سارق محتویات داخل خودرو در حین سرقت در یکی از محلات صباشهر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۸ فقره سرقت داخل خودرو، در مناطق مختلف شهرستان شهریار اعتراف کرد.

سرهنگ جوزانی با اشاره به ارجاع متهم به مرجع قضایی، از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم بازدارنده سرقت مجهز کنند و درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

پرسه زنی سارق موتور سوار در اسلامشهر

سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرک لاله، حین گشت زنی متوجه مشخصات مخدوش یک دستگاه موتورسیکلت شده و برای بررسی موضوع به راکب موتورسیکلت، دستور توقف دادند.

وی افزود: موتورسوار بی توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از دست ماموران فرار کند تا اینکه در عملیاتی کوتاه، ماموران موفق به دستگیری موتورسوار شدند.

سرهنگ کارخانه تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری، در بازجویی‌های انجام شده از متهمان و بررسی شیوه و شگرد آن‌ها و مقایسه آن با سوابق سرقت‌های انجام شده قبلی و احضار شکات، سارقان به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: با شناسایی مالباختگان و دعوت از آن‌ها، تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

۱۲ سارق اماکن خصوصی شهرستان اسلامشهر شناسایی شدند

سرهنگ آقا کارخانه با تشریح جزئیات پرونده دیگری گفت: در پی تماس پ‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع سرقت‌های متعدد در شهرستان اسلامشهر، با اخذ دستور از مقام قضائی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: با تلاش‌های ماموران و اقدامات اطلاعاتی، ۱۲ سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو دستگیر شدند و متهمان پس از روبرو شدن با دلایل و شواهد به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کرده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کارخانه از شهروندان درخواست کرد تا همکاری لازم را با پلیس بعمل آورده و اقدامات پیشگیرانه پلیسی را مانند نصب دزدگیر و دوربین مدار بسته در اماکن خود انجام دهند و از قرار دادن وجوه نقد، اوراق بهادار و تلفن همراه در خودرو خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را ازطریق سامانه ۱۱۰ با فوریت‌های پلیسی در میان بگذارند.

فریب پلیس توسط سارقان سابقه دار برای مخفی ماندن هویتشان

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند اظهار کرد: سی ام تیرماه پرونده‌ای از کلانتری ۱۶۴ قائم به همراه ۴ متهم به اتهام سرقت منزل به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود: با شروع تحقیقات کارآگاهان متوجه شدند متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی دنای سفید رنگ به روش تخریب درب منازل ویلایی را شناسایی و سرقت می‌کردند که پس از هماهنگی قضائی متهمان در اختیار این پایگاه قرار گرفته اند و خودروی آن‌ها به پارگینگ منتقل شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تصریح کرد: در بازجویی انجام شده متهمان منکر هرگونه سرقت منزل بودند که در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان هویت خود را مخفی نگه داشته اند که با هوشیاری کارآگاهان هویت هر ۴ متهم شناسایی و مشخص شد دو نفر از آن‌ها از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت از منزل بوده اند و تحت تعقیب استان‌های قزوین، قم و کرج هستند

وی افزود: در ادامه با استعلام پلاک خودروی دنای سفید توقیف شده از ید متهمان مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت و پلاک نیز سرقتی است، لذا با توجه به مستندات بدست آمده و تحقیقات تکمیلی انجام شده متهمان به سرقت‌های متعدد در سطح شهر تهران بزرگ اقرار گفتند که اموال مسروقه را به افرادی بنام‌های منصور و حشمت در شهرستان کرج بفروش می‌رساندند و پول حاصل از آن را بصورت نقدی دریافت می‌کردند.

سرهنگ کارآگاه دالوند ادامه داد: کارآگاهان نسبت به شناسایی محل‌های سرقت‌ها که تعداد ۱۵ فقره از آن‌ها در سطح شهر تهران علی الخصوص حوزه پایگاه یکم وچهارم بود اقدام کرده و با توجه به اینکه متهمان تحت تعقیب استان.‌های مختلف بودند طی مکاتبه‌ای مراتب دستگیری اعلام و نیابت‌های قضایی از استان‌های مربوطه توسط مقامات قضایی به تهران ارسال و متهمان بصورت تحت الحفظ به شهرستان اشتهارد و از آنجا به استان قزوین جهت رسیدگی پرونده‌ها با قرار بازداشت موقت اعزام شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی فاتب گفت: با تلاش کارآگاهان هویت مالخران پرونده کشف و اقدامات برای دستگیری مالخران در جریان است.

کشف تجهیزات صوتی قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در حاشیه کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر تهران، ماموران گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی در محدوده میدان بهمن موفق شدند یک دستگاه وانت حامل بار کالای قاچاق را شناسایی کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده خودروی وانت، گفت: در بررسی از داخل خودرو ۹۶۰ عدد تجهیزات صوتی فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را ۴۰۰ میلیون تومان محاسبه کردند و متهم برای سیر مراحل قانونی به همراه اموال کشف شده در اختیار پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

سارق مشاعات ساختمان‌های مسکونی ملارد دستگیر شد

سرهنگ منصور خدایی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مشاعات ساختمانی با شیوه مشخص در شهرستان ملارد، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و کسب خبر از منابع خود موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: پس از انجام بازجوئی‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی به عمل آمده، متهم به ۱۱ فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهر اعتراف کرد.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خودرو سرقت موتورسیکلت پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی فرمانده انتظامی شهرستان پلیس آگاهی تهران بزرگ پایگاه ششم پلیس آگاهی سیر مراحل قانونی موضوع در دستور کار شهرستان اسلامشهر گوشی تلفن همراه سرهنگ کارآگاه موبایل قاپ داخل خودرو سطح شهر دستگیر شد رئیس پلیس یک دستگاه قرار گرفت سابقه دار انجام شده فقره سرقت سرقت ها مشخص شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان