Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – روز گذشته (چهارشنبه) کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره پرونده فرهاد قائمی صادر اعلام کرده و این بازیکن را سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

در رای فدراسیون والیبال آمده است: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به پرونده قائمی باحضور تمامی اعضا، سرپرست و مربی تیم ملی (در بازی‌های المپیک توکیو) و فرهاد قائمی روز دوشنبه ۲۲ شهریورماه برگزار شد و پس از بررسی پرونده و شنیدن اظهارت مدعوین، با توجه به عذرخواهی و اظهار ندامت فرهاد قائمی در جلسه کمیته انضباطی از صحبت های مطرح شده، این بازیکن را سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار خبر اظهار ندامت قائمی درحالی است که این بازیکن این صحبت ها را تکذیب کرده است. ملی پوش والیبال ایران در فضای مجازی نوشت: متاسفانه احساس ندامت ندارم و با وجدان راحت می گویم که فقط حقیقت را گفتم. البته تمام گفته های بنده در مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ملی تایید شد. همچنین طی مصاحبه های متعدد توهین های زیادی به من شد که در پاسخ فقط سکوت کردم. با وجود این اتفاقات پذیرفتم که باید کلمات شایسته و رسمی تری برای اعلام در رسانه عمومی انتخاب می‌کردم و تنها به همین دلیل است خواهی کردم.  تاکید می‌کنم تمام گفته های من در مصاحبه واقعیت بوده و حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم حتی اگر نتیجه محرومیت از بازی باشد.

تیم ملی والیبال ایران که با هدایت ولادیمیر آلکنو روس کار خود را در لیگ ملتهای والیبال آغاز کرد شروع خوبی از خود نشان نداد. پس از نتیجه های ضعیف در لیگ ملت های والیبال رئیس فدراسیون والیبال از مردم عذرخواهی کرد و در پیامی از حضور فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال خبر داد؛ حضور قائمی در تیم ملی والیبال در حالی بود که این بازیکن قبل از شروع لیگ ملت های والیبال از تیم ملی خداحافظی کرده بود.

پس از بازگشت ملی پوشان والیبال به ایران و استراحت کوتاه، از شنبه (۱۲ تیر ماه) تمرین تیم ملی با حضور ۱۹ بازیکن آغاز شد. آلکنو می بایست از این ۱۹ بازیکن تنها ۱۲ والیبالیست را با خود به المپیک می برد. در این لیست ۱۹ نفره منتشر شده نام فرهاد قائمی ملی پوش ایران هم دیده می شد.

آلکنو پس از حضور در تمرین تیم ملی والیبال بر روی نام سه بازیکن خط قرمز کشید که فرهاد قائمی هم جزو بازیکنان خارج شده از اردوی تیم ملی والیبال بود. پس از خارج کردن نام این ملی پوش از لیست تیم ملی، او در مصاحبه ای از خجالت فدراسیون والیبال درآمد و صحبت های شائبه برانگیزی را مطرح کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد قائمی تیم ملی والیبال ایران فرهاد قائمی فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال فرهاد قائمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد