Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:06:26 GMT

سه پرسپولیسی در انتظار رونمایی در آسیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۸۱۸۱

بازیکنان جدید پرسپولیس می‌توانند دور از ذهن‌ترین تعویض یحیی برای کادرفنی الهلال باشند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی پا به دیدار مقابل استقلال تاجیکستان گذاشته بود که از لحاظ نیمکت، دست یحیی تا حد زیادی باز بود و در تمامی پست‌ها از خط دروازه گرفته تا مهاجم، مهره تعویضی قابلی در این تیم وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از خریدهای جدید یحیی رضا دهقانی است که قابلیت بازی در پست وینگر را دارد و علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی نیز دو بازیکن دیگر جدید در خط دفاعی هستند که در انتظار رونمایی از آنها به هواداران در بازی حساس مقابل الهلال هستند.

 

 

 

گل محمدی سال گذشته ثابت کرد هیچ ترسی از بازی دادن به نفرات جدید ندارد و با توجه به شناخت خودش از آنها و شرایط تمرینی، سعی در هماهنگ کردن سریع آنها برای استفاده از توانایی‌هایشان حتی در بازی‌های مهم و حیاتی دارد. اتفاقی که سبب شد سال گذشته به غیر از اینکه اکثر ترکیب اصلی با بازیکنان جدید چیده شده بود، علی شجاعی نیز در وقت‌های اضافه دیدار با النصر به زمین بیاید و پنالتی پنجم پرسپولیس را نیز گل کند.

 

یحیی در بازی برابر تاجیک‌ها تنها دو تعویض کرد که یکی از آنها حامد پاکدل تازه وارد بود و شاید روی سه تعویض دیگرش برای کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه حساب باز کرده بود. احتمالا اگر این مسابقه به درازا می‌کشید یحیی دیگر خریدهای جدیدش را نیز بازی می‌داد؛ اتفاقی که ممکن است در بازی حساس برابر الهلال رخ دهد و شاهد حضور بازیکنانی مثل رضا دهقانی، نعمتی و حتی ابراهیمی با توجه به شرایط و نتیجه بازی در ترکیب پرسپولیس باشیم. تعویض‌هایی کاملا ناشناخته برای الهلالی‌ها و البته سورپرایزی برای هواداران سرخ.

رضا دهقانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا دهقانی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس تحقیر کرد و از تیم بیرون رفت!

به گزارش "ورزش سه"، مرحوم پرویز دهداری سرمربی سابق تیم ملی در یکی از دیدارهای مقدماتی جام ملت‌های آسیا 1984 مقابل نپال و در این کشور مرتضی کرمانی مقدم را به‌خاطر حرکات تکنیکی مقابل بازیکن میزبان از بازی بیرون برد.

با این وجود برخی بازیکنان آن زمان تیم ملی مدعی شده‌اند این اتفاق رخ نداده است و چیزی جز یک کلاغ و چهل کلاغ نیست.

مرتضی کرمانی مقدم ستاره سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با "ورزش سه" با این جمله که «هنوز دنبال آن داستان هستید؟» درباره تعویضش و اینکه به‌خاطر آن اتفاق نبوده، می‌گوید: «نه خدا وکیلی، ما در آن بازی سه هیچ جلو بودیم. من و مجید نامجو داشتیم بازیکنان حریف را اذیت می‌کردیم. گاهی لایی می‌انداختیم و گاهی هم توپ را نگه می‌داشتیم. بیشتر من این کار را می‌کردم.»

او ادامه می‌دهد: «فکر می‌کنم ده دقیقه مانده بود که پرویزخان من را لب خط صدا کرد. من هم از داور اجازه گرفتم. تعویض‌هایمان را هم انجام داده بودیم. پرویز خان به من گفت تو که این‌ها را یواشکی اذیت می‌کنی، نمی‌دانی شاید خانواده‌شان اینجا نشسته باشند. خودم خیلی با این حرکت پرویزخان حال کردم و درس بزرگی به من داد.»

کرمانی مقدم گفت: «فکر می‌کنم آن زمان 23 سال داشتم و دومین تورنمنتی بود که می‌رفتم. اولی بازی‌های تدارکاتی در چین بود.»

اما رضا وطنخواه مربی آن زمان تیم ملی توضیح مفصل‌تری برای این اتفاق دارد. وطنخواه در مصاحبه با "ورزش سه" می‌گوید: «در آن صحنه کرمانی به یکی از بازیکنان نپال لایی انداخت و یکی دو بار از آن طرف بازیکن توپ را رد کرد. پرویزخان ناراحت شد، گفت رضا صدایش کن. گفتم پرویزخان تعویض‌هایمان را انجام داده‌ایم. آن زمان تعداد تعویض‌ها دو تا بود. گفت می‌دانم اما یک‌جوری صحبت کن که پایش را بگیرد و بیرون بیاید. آنجا که کسی فارسی بلد نبود. من رفتم لب خط و گفتم یک جوری پایت را بگیر و بیا بیرون. یک دقیقه بعد کرمانی از داور اجازه گرفت و خیلی آرام بیرون آمد. پرویزخان به این بازیکن گفت بیا پیش من بنشین. من تعجب کرده بودم چون به ایشان گفته بودم دو تا تعویض‌مان را انجام داده‌ایم. کرمانی هم ساکت نشست و بنده خدا هیچ حرفی نزد چون پرویزخان واقعا ابهت زیادی داشت.»

وطنخواه ادامه داد: «بعد از بازی پرویز خان به کرمانی گفت بیا هتل. من هم بردمش آنجا. پرویزخان به کرمانی گفت فکر نمی‌کنی آن بازیکن هم یک ورزشکار است که ممکن است خواهرش، مادرش، پدرش، نامزدش یا همسرش آنجا روی سکوها نشسته باشند؟ چرا بازیکن ضعیف‌تر از خودت را تحقیر می‌کنی؟» این کل ماجرا بود و چیز دیگری وجود نداشت.»

در تصویر مربوط به گزارش بازی از هفته نامه کیهان ورزشی مشخص است که تعویض‌ها قبل از بیرون کشیده شدن کرمانی انجام شده بوده است.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس تحقیر کرد و از تیم بیرون رفت!
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • ضعف بازیکنان پرسپولیس مشخص شد
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند