Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و نمایندگان اتحادیه ملی دانشجویان سوری در ایران با اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس و جمعی از نمایندگان اتحاویه ملی دانشجویان سوری در ایران با اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز به کار شورای مرکزی جدید این اتحادیه بر لزوم ارتباط نزدیک بین دانشجویان سوری مقیم ایران و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دبیرکل و اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز ضمن یادآوری ارتباط نزدیک دو کشور دوست و برادر یعنی ایران و سوریه در طول تاریخ به دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مهمی همچون تبیین جایگاه شهدا مدافع حرم در تقویت امنیت سوریه و جایگاه تعیین‌کننده سید شهدای مدافع حرم سردار سلیمانی در پیروزی‌های سوریه، از ایده تعامل نزدیک با دانشجویان سوری مقیم ایران استقبال و آمادگی خود را برای ایجاد ارتباطات فرهنگی، علمی و ورزشی اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان خارجی سوریه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشجویان سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان