Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی:
خاطرات یک سفر فراموش نشدنیفیل فودن:
صعود به پیروزی ۶-۱؛ خوشحالم که به جمع گلزنان برگشتم توماس مولر:
همیشه جوان، با اشتیاق و با انرژی
فقط رنگ لباس تغییر کرده است

سرژ گنبریمارکو آسنسیو پس از هتریک مقابل مایورکاآسنسیو همچنین نوشت به خاطر نقش مهمی که مایورکا در پیشرفت او داشته، پس از گلزنی مقابل این تیم شادی نکرده و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت کردشادی بازیکنان ناپولی در رختکن پس از کسب ۵ پیروزی از ۵ بازی و صدرنشینی در سری آفده والورده:
Like father 
Like son

  ایان رایت:
۳۰ سال پیش در چنین روزی، آرسنالپیتر اشمایکل اعلام کرد کتاب زندگی نامه او با نام “یک” آماده فروش است و نسخه هایی از این کتاب با امضای او به فروش می رسد

کریم بنزما با انتشار این تصویر در مقابل لوگوی رئال مادرید نوشت:
سپرِ منمارکو تاردلی با انتشار تصویری در آغوش پائولو روسی نوشت:
تولدت مبارک دوست من.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه در کنار من هستیتئو هرناندز:
باعث افتخار استداوید آلابا:
مرا در آغوش رحمت خودش قرار بدهمارکو فن باستن این تصویر را در کنار یورگن کلینزمن در دربی میلان منتشر کردچالهان اوعلو در کنار ادین ژکو در آرتمیو فرانکیاشرف حکیمی:
خانوادهبا خبر احتمال ممنوعیت اسپانسرینگ شرکت های شرطبندی در لیگ برتر انگلیس، ۹ تیم از ۲۰ تیم حاضر در این لیگ احتمالا باید به دنبال اسپانسر جدیدی در فصل آینده باشند. 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • کتاب عکس «نزدیک تر» حاصل سفر به ۵ قاره جهان است
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • سازمان «سیا» با دندان‌های کشیده شاهد حادثه ۱۱ سپتامبر بود