Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، بازار سکه و طلا در آخرین روزهای فصل گرم تابستان در مقایسه با هفته قبل که روند نزولی داشت تقریبا افت و خیز کمی داشت و ثابت بود و چنانچه در یک روز رشد ۱۰۰ هزار تومانی قیمت داشت در روز بعد این رقم افت می‌کرد.

بر همین اساس در بازار سکه، در روز شنبه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رقم ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شد و فردای آن روز بهای آن یکصد هزار تومان افت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این  کاهش قیمت دوام چندانی نداشت و در روز دوشنبه دوباره برگشت قیمت داشت و مبلغ آن ۱۱ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان رسید.

سکه در روز سه شنبه با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان داد و ستد می‌شد که در مقایسه با روز قبل ۵۰ هزار تومان افت قیمت داشت و فردای آن روز (چهارشنبه) شاهد برگشت نرخ سکه به رقم روز نخست هفته بودیم و معامله‌گران در آخرین روز تابستان سکه تمام بهار آزادی را با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۶۰ میلیون تومان معامله می‌کردند. 

قیمت سکه در اولین روز پاییز همچنان بر ورود به کانال ۱۲ میلیون تومان مقاومت کرد و در این روز ۱۱ میلیون و ۹۹۲ هزارتومان داد و ستد می‌شد. 

نوسان قیمت‌ها در بازار طلای خام نیز زیاد نبود. به این صورت که یک گرم طلای ۱۸ عیار در روز شنبه یک میلیون و ۱۳۹ هزار تومان معامله می‌شد و در روزهای بعد قیمت‌ها تا اواسط هفته سیر نزولی آرامی داشت. از روز سه شنبه نرخ یک گرم طلای ۱۸ عیار  ۱۹ هزار تومان افزایش یافت و به یک میلیون و ۱۳۷ هزار تومان رسید. این رشد قیمت ادامه داشت و در روز چهارشنبه (۳۱ شهریورماه) برابر یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان بود.

هر مثقال طلا در هفته گذشته در کانال چهار میلیون تومان نوسان داشت. براین اساس در نخستین روز هفته هر مثقال طلا برابر چهار میلیون و ۹۳۸ هزار تومان تعیین شد و روز بعد ۶۳ تومان افت قیمت داشت. این افت قیمت در روز دوشنبه نیز تکرار شد. روز سه شنبه هر مثقال طلا چهار میلیون و ۹۲۷ هزار تومان معامله می‌شد. در آخرین روز تابستان قیمت هر مثقال طلا به کانال پنج میلیون تومان خیز برداشت . قیمت هر مثقال طلا در آخرین روز هفته برابر چهار میلیون و ۹۸۶ هزار تومان بود. 

قیمت انس جهانی طلا در هفته گذشته همچون بازار سکه و طلا در داخل خیلی نوسان نداشت. انس جهانی طلا در روز شنبه یک هزار و ۷۵۵ دلار و ۵۱ سنت بود و این رقم در روز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی ثابت بود. در روز دوشنبه بهای انس جهانی طلا افت قیمتی ۲.۵ دلاری داشت و این کاهش قیمت در روز سه شنبه هشت دلار رشد داشت و برابر یک هزار و ۷۶۱ هزار و ۹۰ سنت رسید. رشد قیمت پایدار نبود و در روز چهارشنبه برابر یک هزار و ۷۵۵ دلار و ۳۸ سنت بود. انس جهانی طلا در روز گذشته با چهار دلار کاهش نسبت به روز چهارشنبه به رقم یک هزار و ۷۷۰ دلار و۹۲ سنت رسید. 

حباب سکه ۵۲۰ هزار تومان شد

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران روز جمعه در گفت و گو با ایرنا درباره تحولات بازار سکه و طلا در هفته گذشته گفت: هفته گذشته هفته آرام و با ثباتی برای بازار طلای داخلی بود و البته در برخی روزهای هفته نوساناتی داشتیم اما گاهی افزایشی و در برخی روزها کاهشی بود. 

محمد کشتی آرای افزود: ضمن اینکه در هفته گذشته تقاضا در  بازار سکه و طلا به شدت کاهش یافت و رکود بر آن حاکم بود. 

وی علت این رکود را ایام سوگواری سرور شهیدان دانست و گفت: کاهش داد و ستدها موجب کاهش حباب سکه شد و حباب سکه به طور متوسط ۶۰ هزار تومان کاهش یافت و به ۵۲۰ هزار تومان رسید. 

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره قیمت‌ها در هفته آینده گفت: تا دوشنبه هفته آینده قیمت‌ها در همین سطح خواهد ماند. البته ممکن است با نوساناتی همراه باشد اما این نوسانات قابل توجه نخواهد بود. 

وی علت ثبات در روزهای آینده را نبود اتفاقات سیاسی و اقتصادی در هفته پیش‌رو بیان کرد و گفت: چون رویدادی در سطح ملی و بین‌المللی نداریم پیش‌بینی ما این است که بازار طلا ‌وسکه در داخل همچنان ثابت خواهد بود. 

برچسب‌ها بازار طلا اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه بازار طلا اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه تومان معامله بازار سکه و طلا هفته گذشته انس جهانی طلا میلیون تومان آخرین روز مثقال طلا چهار میلیون ۱۱ میلیون روز سه شنبه هزار تومان بازار طلا یک هزار افت قیمت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۰۳ (دو هزار و سیصد و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا کاهش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۱۲،۰۰۰ (سه میلیون و چهارصد و دوازده هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۱.۳۶ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۱.۲۱ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱۴،۸۰۰،۰۰۰ (چهارده میلیون و هشتصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۴۳۷ (چهل و چهار هزار و چهارصد و سی و هفت) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۸۴۴ (چهل و هفت هزار و هشتصد و چهل و چهار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۱.۰۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۱.۸۱ درصدی، از ۷۸،۴۹۰ (هفتاد و هشت هزار و چهارصد و نود) تومان به ۷۷،۱۰۰ (هفتاد و هفت هزار و یکصد) تومان رسید.

آخرین نرخ درهم امارات مبادله‌ای

همچنین درهم امارات مبادله‌ای با افزایش ۰.۲۸ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱۲،۱۰۰ (دوازده هزار و یکصد) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۰۰ (یک هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۰.۷۸ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۳ درصدی، از ۴۶،۳۰۱ (چهل و شش هزار و سیصد و یک) تومان به ۴۴،۹۵۰ (چهل و چهار هزار و نهصد و پنجاه) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۰.۳۶ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۴۰،۶۰۰ (چهل هزار و ششصد) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق در بازار داخلی هم ۴۷ (چهل و هفت) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۴۱،۳۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۱.۲۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۰۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، کاهش ۱.۲۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با کاهش ۱.۹۷ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۱۵،۲۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و دویست هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۳۸ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۷،۲۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان معامله شد.

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • نزول قیمت سکه و طلا در بازار تهران
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • دلار باز هم نزولی شد
  • سکه به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟