Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  "فرید بهرامی"  رئیس هیئت کشتی لرستان گفت: ۵۲ تیم کشتی آزاد و فرنگی در رده‌های سنی مختلف برای کسب آمادگی و حضور در رقابت‌های مهم کشور در لرستان تشکیل شده است.

 "فرید بهرامی"  در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم هیات کشتی در لرستان توجه به استعداد‌های همه نقاط به صورت یکسان بوده که در این ارتباط تقویت ورزش کشتی در شهرستان‌ها و بویژه مناطق روستایی برای توسعه این رشته ورزشی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در استان لرستان استعداد‌های زیادی در رشته کشتی وجود دارد که با اندک سرمایه گذاری بتوان قهرمانانی در سطح ملی معرفی کرد افزود: دولت بودجه مناسبی برای حمایت از هیات‌های ورزشی ندارد و اعتبارات اختصاصی نیز قطره چکانی است که در این راستا تنها حمایت کنندگان مالی می‌توانند به توسعه ورزشی کمک کنند.

رییس هیات کشتی لرستان گفت: نقش حامی مالی برای حمایت از ورزشکاران در هیات‌های ورزشی مهم می‌باشد که لرستان از این موضوع بی نصیب مانده و حمایت کننده مالی که بتوانیم با هیات‌های ورزشی دیگر استان‌ها رقابت کنیم وجود ندارد.

بهرامی همچنین بیان کرد: تمام تلاش خود را برای ارتقای پیشرفت و سطح کشتی لرستان و رساندن به جایگاه اصلی آن به کار گرفته ایم چرا که همواره ورزشکاران لرستانی در کشور مطرح بوده و انتظارات در این رشته ورزشی بالا می‌باشد.

او  گفت: جامعه کشتی جامعه‌ای وسیع و گسترده است که به دلیل طرفداران بی شمار آن انتظارات بسیار بالا می‌باشد، اما هر حامی مالی که در لرستان به ورزش کشتی ورود کرد در ادامه به یکباره فعالیت خود را رها کرده است.

به گفته رییس هیات کشتی لرستان  در پیش بودن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ موجب شده است که تمامی هیئت‌های شهرستانی را فعال کنیم تا بتوانیم از ظرفیت ورزشکاران استفاده کرده و افراد توانمند را به کشتی کشور معرفی کنیم.

بهرامی با اشاره به اینکه با پشتیبانی مداوم از کشتی‌گیران لرستانی حتماً جایگاه‌های بسیار خوبی در تیم ملی پیدا خواهند کرد گفت: از مرکز فاصله داشتن، نبود حمایت کننده مالی و عدم تمایل به همکاری‌های تیمی از مشکلات مهم کشتی لرستان است که برای رسیدن به جایگاه اصلی باید تلاش مضاعف کرد.

او  ادامه داد: هدف اصلی هیات کشتی لرستان حمایت تیم‌های آزاد و فرنگی است که اکنون ۵۲ تیم در لیگ‌های آزاد و فرنگی نونهالان، نوجوانان و جوانان لرستان فعال می‌باشند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی ورزش و جوانان کشتی لرستان هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، جلال شیخ‌پور به مناسبت روز معلم با تبریک این روز به همه معلمان و اساتید فرهیخته گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش آموز و حدود ۳۲۰۰ نفر دانشجو از خانواده ای تحت حمایت مشغول به تحصیل هستند که از زحمات وتلاش های همه معلمان و اساتید دانشگاهها جهت آموزش این عزیزان تشکر و قدردانی می شود.

وی با اشاره به این که جامعه فرهنگیان همیشه در کار های خیر و شرکت در پویش های احسان و نیکوکاری پیش قدم و بوده اند گفت: تعداد ۵هزار و ۱۴۰ نفر از معلمان در طرح اکرام و حمایت از ایتام فعالیت دارند

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از ۹ هزار و ۷۱۰ نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان اعلام کرد: معلمان لرستان ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902668

دیگر خبرها

  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام