Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@07:09:29 GMT

کادر فنی چیزی به حسن یزدانی اضافه نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۹۱۷۲

کادر فنی چیزی به حسن یزدانی اضافه نمی‌کند

مربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد معتقد است مربیان تیم ملی نمی‌توانند از نظر فنی به حسن یزدانی که یکی از نوابغ کشتی جهان محسوب می شود، چیز زیادی اضافه کنند.

به گزارش مشرق، رضا لایق مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص چهارمین دیدار حسن یزدانی و دیوید تیلور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ اظهار داشت: حسن یزدانی نسبت به توانایی خود واقف است و بهتر از هر کسی می‌داند با تیلور چگونه باید کشتی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز می‌توانیم بگوییم کمتر کشتی‌گیری در سطح حسن یزدانی نسبت به ادوار گذشته در کشتی ایران وجود دارد.

دبیر اسبق فدراسیون کشتی ضمن احترام به اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اگر حسن یزدانی را به اختیار خود بگذارند تا با برنامه‌ریزی و تاکتیکی که خودش به خوبی می‌داند با تیلور مبارزه کند، مطمئن باشید نتیجه مطلوب‌تر خواهد بود تا تجویزی که از بیرون تشک برای او در نظر می‌گیرند. کما اینکه فکر می‌کنم مربیان نتوانند چیزی بیشتر از آنچه که خودش می‌داند را به او اضافه کنند.

دبیر سابق فدراسیون کشتی با تأکید بر نظر کارشناسان مبنی بر شعور بالای کشتی یزدانی، تصریح کرد: کشتی برنامه‌ریزی شده توسط شخص حسن یزدانی او را پیروز میدان و تیلور را متحمل شکست سختی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

«کُچ» حسن یزدانی بودم می‌گذاشتم کشتی خودش را بگیرد

وی ضمن آنالیز کشتی‌های گذشته یزدانی و تیلور گفت: یزدانی به‌عنوان یکی از نوابغ کشتی که دارای عناوین شاخص بسیار در سطح المپیک و جهان است می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر کشتی‌گیران تیم ملی نیز باشد که کادر فنی باید از این مهم به خوبی بهره‌برداری کند.

لایق خاطرنشان کرد: حسن یزدانی قهرمانی است که تمامی اعضای تیم ملی از او روحیه می‌گیرند. در نتیجه نباید با مداخله بیش از اندازه در نحوه تمرینات او، تمرکزش را بر هم زد. اگر حسن را از مسیر خودش خارج نکنند، سال‌ها می‌تواند برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اتحادیه جهانی کشتی در اقدامی غیر معمول مسابقات جهانی را پس از المپیک در تمامی اوزان برگزار می‌کند، عنوان کرد: تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب مطلوب و ایده‌آلی که متشکل از کشتی‌گیران با تجربه و عنوان‌دار است در مسابقات جهانی حاضر خواهد شد. این در حالی است که روس‌ها با ترکیب چندان قدرتمندی به نروژ نمی‌آیند و همین موضوع القا کننده پیامی با این مضمون است که مسابقات امسال اهمیت چندانی برای این کشور ندارد.

لایق در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم‌های ملی کشتی ایران در مسابقات جهانی گفت: درست است تیم آمریکا با کشتی‌گیران خوبی در مسابقات حاضر خواهد شد، اما اگر کادر فنی برنامه ریزی مناسبی تدوین کرده باشد و در این مدت به لحاظ روحی و روانی، بیشتر روی بچه‌ها کار کند حتی عموزاد، امیرمحمد یزدانی، نخودی و الهیِ جوان هم در اوزان پایین، شانس زیادی برای کسب مدال خواهند داشت و تیم می‌تواند روی سکوی قهرمانی برود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان حسن یزدانی رضا لایق کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد مسابقات جهانی حسن یزدانی کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • (عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!