Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی مهرانفر، مدیر آبفای آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان گفت: آب آبادان و روستاهای اطراف آن از این پس به منظور کنترل شوری  و ای سی آن جیره بندی می شود و شهروندان در برخی ساعت ها قطعی و افت فشار آب را تجربه خواهند کرد.

او دلیل شوری کنونی آب در آبادان را بالا رفتن ای سی آب در رودخانه بهمنشیر خواند که به دلیل کاهش بارش ها در سال قبل به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرانفر افزود: امروز در آبادان از ساعت ۱۳ تا ۱۶ و ۱۲ شب تا ۴ صبح فردا با هدف ذخیره‌ی آب غدیر و پایین آوردن‌ای سی آب قطعی و افت فشار در آبادان به وجود می‌آید، بنا براین همه‌ی شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند و در ساعات کاهش فشار آب، پمپ‌های خانگی را خاموش کنند تا خطری برای پمپ‌های آن‌ها به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید

آبادانی ها آب گران می خرند تا مجبور به خوردن آب گل آلود نشوند!

او مدت قطعی و افت فشار آب در آبادان را تا زمانی عنوان کرد که رهاسازی از سدها آغاز شود.

مدیر آبفای آبادان در خصوص ساماندهی کیفیت آب روستاهای اطراف آبادان نیز بیان کرد:  از امروزعملیات وصل تاسیسات آب روستاها به تصفیه خانه شهید کوششکار آغاز می شود.

او در خصوص بی کیفیت شدن آب شهر چوئبده و گلایه مندی شهروندان گفت: تمامی آب مورد نیاز برای چوئبده از طرح غدیر استفاده می شود و در صورت مشاهده مشکل در بررسی ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب آبادان قطعی و افت فشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه آبادان

صادق کمایی

سید محمد مولوی

سید امیر موسوی جبیلی کد خبر 6093405

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • حوزه انتخابیه آبادان
  • سناریو BBC برای کاهش فشار بر رژیم صهیونیستی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • در انتظار روزهای خوب برای«زهره» اصلی ترین آبریز کشور
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • بی‌نمک زندگی کنید!
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است