Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@04:59:13 GMT

گم شدن سیاه پوستان در انگلیس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۹۳۵۱

بیش از ۳۱ هزار و ۷۰۰ سیاه پوست در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی در انگلیس ناپدید شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آژانس ملی جرایم انگلیس در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده که بیش از ۳۱ هزار و ۷۰۰ سیاه پوست در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی در انگلیس ناپدید شده اند.

در این گزارش به نقل از خانواده‌های سیاه پوستان گم شده گفته شده که نزدیکان و سرپرستان ناپدید شدگان با تبعیض اجتماعی روبرو هستند و از سرنوشت عزیزانشان همچنان بی خبرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس آمار ارائه شده در این گزارش در حالی که سیاه پوستان، سه درصد از ترکیب جمعیت انگلیس را تشکیل می‌دهند، اما هفده درصد از افراد گم شده در این کشورسیاه پوستان هستند.

از سوی دیگر براساس آمار آژانس ملی جرایم در انگلیس، نرخ گم شدن سیاه پوستان در انگلیس همواره رو به افزایش و در حالی که در سال ۲۰۱۶ این آمار ۱۱.۳ درصد بوده، اما اکنون به ۱۴ درصد از مجموع گم شدگان انگلیس رسیده است.

خانواده‌های سیاه پوستان گم شده در انگلیس، در توماری الکترونیکی از دولت این کشور خواسته اند درباره چرایی شمار فراوان سیاه پوستان گم شده و نیز چگونگی رسیدگی پلیس به این گزارش‌ها، تحقیقات جامع ملی دنبال کند.

در عین حال برخی دیگر از کارشناسان انگلیس اعلام کرده اند که آمار واقعی گم شدن و تبعیض نژادی علیه سیاه پوستان در این کشور بسیار بیشتر از آمار رسمی اعلام شده و سیاه پوستان با وجود جمعیت بسیار کمتر، اما تعداد بسیاری بیشتری از آنان به نسبت به افراد سفید پوست و اروپایی تبار در انگلیس مفقود شده اند. برچسب ها: سیاه پوستان ، گم شدن ، مفقود ، انگلیس ، تبیعض نژادی ، جمعیت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیاه پوستان گم شدن مفقود انگلیس جمعیت سیاه پوستان گم شده گم شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، فیروز قاسم‌زاده کاهش میزان بارندگی کشور نسبت به شرایط نرمال را ۷ درصد اعلام و اظهار کرد: با وجود این اینکه بارش کشور به شرایط نرمال نزدیک شده است، اما آثار خشکسالی سال‌های گذشته در رواناب‌ها و جریان رودخانه‌ها محسوس بوده و با کاهش در آورد رودخانه‌ها روبرو هستیم.

بیشتر بخوانید: کاهش ۷۰ درصدی تولید گندم باتوجه به خشکسالی‌ها

وی با اشاره به کاهش جدی بارش در استان‌های بوشهر، فارس، خراسان رضوی، قزوین و تهران و تأثیر آن بر حجم مخازن سدهای موجود در این استان‌ها، درصد پرشدگی سدهای تأمین‌کننده آب شرب پایتخت را ۲۴ درصد عنوان و خاطرنشان کرد: حجم مخازن سدهای تهران تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده است که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

قاسم‌زاده توجه به مدیریت مصرف از سوی همه بخش‌ها را ضروری دانست و تأکید کرد: هرچند که در انتظار بارش‌های خوب دیگری در هفته جاری در برخی نقاط کشور هستیم اما با توجه به جدی بودن تبعات تغییرات اقلیم که گرم شدن هوا را شدت بخشیده و می‌تواند تهدیدی برای منابع آبی باشد، لازم است هموطنان عزیز در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند تا فصل گرم سال را با اطمینان خاطر پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229022 برچسب‌ها قحطی و خشکسالی

دیگر خبرها

  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!