Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر راستی تکمیل بزرگراه صوفیان – سلماس را از مهم‌ترین مسائل شهرستان شبستر دانست و اظهار داشت: در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت گرفته و دستورات زیادی برای پیشبرد پروژه اخذ شده که در نهایت تصمیم بر این شد که در ادامه تأمین مالی پروژه به صورت فاینانس صورت بگیرد.

نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: برای تأمین مالی پروژه به صورت فاینانس جلساتی با استاندار، رئیس یکی از بانک‌ها استان صورت گرفته و پرونده آن به تهران ارسال شده است که امید است با تائید و تصویب آن در مرکز، تأمین مالی پروژه برطرف شده و به‌زودی شاهد شروع مجدد پروژه با پیمانکاران جدید خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستی در ادامه به مشکلات بیمارستان فاطمیه نیز اشاره کرد و گفت: آن روزی که بنده در جریان مشکلات بیمارستان فاطمیه قرار می‌گرفتم دو مشکل عمده مطرح بود. یکی نبود دستگاه اکسیژن ساز و دیگری عدم وجود دستگاه سی تی اسکن بود که خوشبختانه با همت خیران شهرستان و پیگیری‌های انجام گرفته، بخش اکسیژن ساز بیمارستان حدود چند ماه پیش به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: موضوع دوم که مکرراً مسئولان بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان مطرح کردند، نبود دستگاه سی تی اسکن بود که با پیگیری‌های متعدد این مشکل نیز برطرف شد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر لزوم ارتقای بخش صوفیان به شهرستان نیز تاکید کرد و گفت: تبدیل صوفیان به شهرستان و ایجاد بخش مرکزی صوفیان و بخش سیس، از زمان استانداری جبارزاده تأیید و تصویب شده که با پیگیری‌ها این امر محقق خواهد شد تا شاهد جذب امکانات و بودجه‌های بیشتری برای مردم منطقه باشیم.

وی ادامه داد: تبدیل بخش صوفیان به شهرستان از مطالبات مردم صوفیان بوده و در این راستا این طرح را پیگیری خواهم کرد چرا که شهرستان شبستر ۱۱ شهر دارد که در هیچکدام از شهرستان‌های کشور شهرستانی نداریم که خود به تنهایی ۱۱ شهر داشته باشد.

راستی خاطرنشان کرد: همچنین برخی از روستاهای شهرستان شبستر قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارند که ارتقای این روستاها به شهر را نیز پیگیری خواهم کرد.

وی گفت: همچنین درصدد هستیم که تسوج جزو مناطق کمتر توسعه یافته قرار بگیرد که در این صورت هم اعتبارات و هم امکانات تخصیص یافته بیشتر خواهد بود.

کد خبر 5311694

منبع: مهر

کلیدواژه: شبستر مجلس شورای اسلامی تقسیمات کشوری هفته دفاع مقدس ویروس کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 بوشهر اربعین حسینی دفاع مقدس جنگ تحمیلی آمار کرونا ایلام دفاع مقدس گرگان عکس استانها مجلس شورای اسلامی بازگشایی مدارس صوفیان به شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند

فرماندار شهرستان مرند در مراسم اجرای طرح ایمنی در مدرسه روستای اردکلو گفت:طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی با هدف آشنایی کودکان با قوانین راهنمایی و رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیکی در مدارس شهری و روستایی شهرستان مرند برگزار شد.

داوودعباسی افزود: همیاران پلیس کودک در فرهنگسازی رعایت قوانین و مقررات رانندگی نقش پررنگی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • برگزاری طرح ارتقای فرهنگ ترافیکی در مرند
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس