Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در دیداری نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب بلژیک شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در این باره گفت: می‌دانستیم بازی برابر تیم دوم اروپا دیدار سختی خواهد بود. به عنوان مسابقه اول هم فشار زیادی را تحمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست اول و دوم خیلی بد عمل کردیم و کنترل بازی به دست بلژیک افتاد. آنها نسبت به ما نمایش منظم و هماهنگ‌تری داشتند و ست اول و دوم را با برد به پایان رساندند.

وی اضافه کرد: در ست‌های بعدی تغییراتی انجام دادیم که باعث شد کمی بهتر از ست اول و دوم بازی کنیم و در نهایت بازی به ست حساس پنجم کشیده شد. در این ست به دلیل اشتباهات بازیکنان ایران و عملکرد بهتر بلژیک، نتیجه به سود حریف به پایان رسید.

عطایی با بیان اینکه بلژیکی‌ها استحقاق برد را داشتند، اظهار داشت: به جرات می‌گویم بد بازی کردیم و نتیجه را واگذار کردیم. حریف اول ایران تیم بسیار خوب و برد حق آن‌ها بود. مطمئنا در بازی‌های بعدی بهتر و با کیفیت بالاتری عمل می‌کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد برسیم. امیدوارم شرایط برای ما بازی به بازی بهتر شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: بردیا سعادت نیز به جمع ملی‌پوشان پیوست و در مسابقات بعدی تیم ایران را همراهی خواهد کرد.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان از پنج‌شنبه اول مهر با حضور ۱۶ تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است. بیشتر بخوانید: والیبال جوانان جهان| بازگشت ایران ناتمام ماند/ شکست شاگردان عطایی مقابل بلژیک در گام نخست

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون والیبال بهروز عطایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • آب سیب زمینی و این همه خاصیت
  • مواجهه غرب با دانشگاهیان معترض نمایش بی‌اعتباری ادعاهایشان است
  • مهم‌ترین هدفم در بازی‌سازی بالابردن نام ایران در جهان است
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه