Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۱ که از ۶ تا ۱۷ اکتبر (۱۴ تا ۲۵ مهر) برگزار می‌شود اعلام کرد اصغر فرهادی در کنار چهره‌هایی چون جین کمپیون کارگردان نیوزیلندی، ریوسوکی هاماگوچی کارگردان ژاپنی، جسی آرمسترانگ سازنده سریال «جانشینی» و آن درس دانیلسن لی بازیگر نروژی در مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای حضوری شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه‌بر این جشنواره فیلم لندن فیلم جدید جورج کلونی و بن افلک یعنی «نوار مناقصه» و را به فهرست فیلم‌هایش افزود. انتظار می‌رود کلونی نیز در جشنواره حضور یابد. فیلم جدید ادوین فیلمساز اندونزیایی با عنوان «انتقام مال من است، بقیه نقد می‌پردازند» نیز به برنامه جشنواره افزوده شده است.

پیشتر اعلام شده بود «قهرمان» فرهادی در جشنواره فیلم لندن امسال به نمایش درمی‌آید.

امسال علاوه بر فیلم «قهرمان»، فیلم کوتاه «دیوار چهارم» به کارگردانی محبوبه کلایی نیز در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه جشنواره لندن ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته خواهد شد. «جاده خاکی» اولین ساخته بلند پناه پناهی نیز در بخش مسابقه اصلی جشنواره لندن حضور دارد.

کد خبر 5312114

منبع: مهر

کلیدواژه: اصغر فرهادی جشنواره فیلم لندن جورج کلونی فیلم کوتاه هفته دفاع مقدس حضور هنر ایران در جهان برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی اربعین حسینی تئاتر ایران عکاسی سینمای مستند شبکه دو سیما دفاع مقدس حسینیه مهر فیلم تک تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ اولین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود و علاقمندان آثار خود را باید تا پایان تیر امسال به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند.

بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را دبیرخانه این جایزه به نشانی داستان و بازآفرینی / نقطه آی آر http://dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • «هفت» نیامده رفت!
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی