Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در پاسخ به این سوال که اکنون حسن روحانی در کجا مشغول است؟ بیان کرد: من پیش از اینکه دوران ریاست جمهوری او تمام شود نوشته بودم به این دلیل که روحانی دارای شخصیتی گلخانه‌ای و متصل به قدرت است، در پایان دوران ریاست جمهوری خود فاقد هرگونه کارکرد مدنی خواهد بود.

او در ادامه دلایل این امر اینگونه تشریح کرد: او نه جنب و جوش احمدی نژاد را دارد، نه محبوبیت خاتمی را و نه کاریزمای هاشمی را؛ بنابراین نه عقبه اجتماعی دارد و نه یاران دلبسته‌ای و نه شخصیت صحنه‌ای و میدانی دارد؛ از همین رو تنها ترین سیاستمدار تاریخ کشورمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیلی درباره اینکه آیا ممکن است که حسن روحانی جای مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جریان اعتدال را بگیرد؟ بیان کرد: هرگز چنین نیست ، زیرا اصلا اعتدال یک جریان نیست، آقای روحانی هم به هیچ وجه ظرفیت نمایندگی گفتمان اعتدال را ندارد، بزرگ‌ترین ظلم را به این گفتمان خود روحانی انجام داد و هیچ شباهتی هم به مرحوم هاشمی رفسنجانی ندارد.

 نماینده اصلاح طلب مجلس دهم تصریح کرد: اگر مرحوم هاشمی رفسنجانی زمانی نمایندگی این گفتمان را برعهده داشت، زیرا از یک محبوبیت اجتماعی و مشروعیت حاکمیتی برخوردار بود. اما آقای روحانی فاقد هر دو این ویژگی‌هاست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به صحبت حسن روحانی مبنی بر اینکه گفته بود مشغول کارهای علمی خواهم شد، گفت: امیدوارم که پس از انتشار این مقالات جامعه بتواند از آنها استفاده کند./ باشگاه خبرنگاران

 

منبع: فردا

کلیدواژه: حسن روحانی اعتدال وکیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر