Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@00:21:06 GMT

وزیر اقتصاد وارد ایلام شد +برنامه ها

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۹۹۵۹۷

وزیر اقتصاد وارد ایلام شد +برنامه ها

سید احسان خاندوزی صبح امروز وارد استان ایلام شد و مورد استقبال  نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان استانی و مدیران ادارات تابعه وزارت اقتصاد در استان  قرار گرفت.

وزیر اقتصاد در سفر خود به استان ایلام به عنوان وزیر معین در شهرستان‌های آبدانان و دره‌شهر انتخاب و تا ساعاتی دیگر در این دو شهرستان  حضور خواهد یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غبار روبی مزار شهدای آبدانان بازدید از فرودگاه آبدانان شرکت در شورای اداری آبدانان و دره شهر بازدید از تونل کبیرکوه بازدید از شهرک صنعتی دره شهر بازدید از جاده قاضی خان بدره و تقاطع غیر هم سطح ملکشاهی برنامه‌های وزیر اقتصاد در دو شهرستان آبدانان و دره شهر خواهند بود./ تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر اقتصاد ایلام سید احسان خاندوزی دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، اسحاق هرتزوگ و دیگر سران رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش فارس؛ در شرایطی که فشار‌های غرب به حماس برای پذیرش آتش‌‍بس ادامه دارد، وزیر خارجه دولت جو بایدن وارد فلسطین اشغالی شد.

بلینکن در سومین مقصد سفر دوره‌ای خود به منطقه غرب آسیا، وارد اسرائیل شد. او روز‌های گذشته از عربستان سعودی و اردن دیدن کرده بود.

دیپلمات ارشد آمریکایی در سفر به ریاض درباره پیشنهاد اخیر برای آتش‌بس جنگ اسرائیل علیه غزه حرف زد و ادعا کرد که این پیشنهاد، «فوق العاده سخاوتمندانه» است و حماس باید آن را بپذیرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا متیو میلر، وزیر خارجه آمریکا در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس رژیم صهیونیستی و «خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی در غزه» دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر