Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ماموستا محمدامین راستی، امام جمعه موقت شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار تقریب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه شریعت رسول الله و اهداف عالیه نظام نیز اجرای احکام الهی در راستای رفع ظلم و ستم و اجرای عدالت در جامعه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
امام جمعه موقت شهرستان سنندج تصریح کرد: جمهوری اسلامی توانسته در جهان و بخصوص در حرکت های اسلامی موثر باشد و امروز در تمام دنیا تنها انقلابی که توانسته است در مقابل استکبار جهانی مبارزه  و کامل استقامت کند فقط جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی عنوان داشت: شاید هنوز به ظاهر به آن اهداف عالی نرسیده باشیم ولی در مسیر رشد و تعالی هیچ کوتاهی و قصور صورت نگرفته است و با توجه به بشارت قرآن کریم « وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ» (و ما بعد از تورات در زبور (داود) نوشتیم که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد(سوره انبیاء/ آیه 105)  یک روز به همه اهداف عالیه خود دست پیدا می کنیم و انشاءالله پرچم و آوای اسلام «لا اله الا الله محمد رسول الله» در سراسر دنیا با رهبریت رهبر عظیم الشان حضرت امام خامنه ای به اهتزاز در می آید.
 
این عالم اهل سنت در ادامه گفت: نظام جمهوری اسلامی در مناطق اهل سنت کشور تا به امروز در عمران و آبادانی آن کوتاهی نکرده است و همواره سعی و تلاش بر این بوده است که اختلاف مذهبی در میان ملت عزیزمان بوجود نیاید و مشاهده می کنیم که از عسلویه تا مرز باشماق بالغ بر 1600 کیلومتر گازرسانی شده است و نمی توان در استان کردستان روستای پیدا کرد که از امکانات همچون برق، آب، مدرسه، مخابرات برخوردار  نباشد؛ این نشان سعی و تلاش مسئولان نظام در راستای رفع ظلم و ستم و اجرای عدالت است.
 
ماموستا راستی در پایان گفت: در استان کردستان حدود 58 روحانی در دفاع از نظام مقدس اسلامی آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری  به درجه رفیع شهادت نائل شده اند و امروزه مشاهده می کنیم که اکثریت قاطع ماموستایان و علماء اهل سنت در راستای نظام مقدس اسلامی هستند و در هر برنامه ای که لازم باشد حضور سبز خود را نشان داده اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۹۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی