Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دو آزادی و زمین نفت تهرانسر را انجام داده ایم و از شنبه پس از گرفتن تمام مجوزهای لازم تمریناتمان را در یکی از دو زمین از سر میگیریم .

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بلاتکلیفی باشگاه استقلال در بخش مدیریت باعث شده کسی این روزها پاسخگوی حواشی به وجود آمده نباشد. بهرام امیری سرپرست استقلال که این روزها در سکوت کارها را پیش میبرد شاید تنها فردی است که همه جا حضور دارد ولی کسی او را نمیبیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید گفت انتخاب چنین فردی تنها نقطه روشن کارنامه احمد مددی است. او به رغم اینکه عده‌ای مخالف حضورش هستند و مایلند نقش وی را در سامان دادن به اوضاع کمرنگ کنند اما پر رنگ تر از همیشه کنار استقلال است.

 

بهرام امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص مشکل پیش آمده برای تمرین استقلال در مجموعه انقلاب گفت: با وجود اینکه دکتر سجادی دستور داده بودند مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار استقلال قرار بگیرد اما متاسفانه به مشکل خوردیم و درصدد تغییر محل تمرین هستیم .

 

امیری در پاسخ به اینکه محل تمرین جدید آبی‌پوشان کجا خواهد بود گفت: تمام کارهای مقدماتی برای استفاده از زمین‌های شماره دو آزادی و زمین نفت تهرانسر را انجام داده ایم و از شنبه پس از گرفتن تمام مجوزهای لازم تمریناتمان را در یکی از دو زمین از سر میگیریم .

سرپرست استقلال خاطر نشان کرد: تهرانسر و آزادی محصور هستند و لذا تیم با آرامش و تمرکز بیشتری می‌تواند تمرین کند از طرفی بازیکنان می‌گویند زمین نفت و آزادی نرم تر از زمین انقلاب است و تمرین در انقلاب می‌تواند موجب مصدومیت شان شود با در نظر گرفتن این مسائل ،مقدمات حضور در ازادی یا تهرانسر را فراهم کردیم.

وی تاکید کرد: با تغییر مدیریت و بلاتکلیفی و مشکل امضای نامه ها برای دریافت مجوزها، کارها را سخت‌ و کندتر پیش می رود به هر حال گرفتن مجوزهای لازم چند روز زمان می‌برد ،اما به امید خدا تا شنبه کارها انجام و به زمین تمرین آزادی یا نفت تهرانسر منتقل می‌شویم و در آرامش به تمرینات ادامه خواهیم داد.


بهرام امیری در خصوص احضار فرهاد مجیدی در روز شنبه به کمیته اخلاق، اعضای جدید هیئت مدیره و نام مدیر عامل گفت: تا زمان قطعی نشدن نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهرام امیری استقلال تمرین استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی شامگاه جمعه در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مدتی کاهش یافته بود که با دستورات وزیر شاهد سرعت گرفتن این طرح هستیم.

وی با تشریح وضعیت اجرای این طرح در استان، افزود: بر اساس برش استانی، سهمیه آذربایجان شرقی در اجرای این طرح ۲۰۸ هزار واحد و در بخش شهری تعداد ۸۹ هزار واحد بود که ۳۹ هزار واحد تعریف و ۳۷ هزار واحد قرارداد بسته شده و ۲۶ هزار واحد تحویل داده شده است.

وی با اعلام اینکه در بخش خودمالکی شهری تعداد ۴۰ هزار واحد سهمیه داریم که همگی به بانک معرفی شده ولی ۱۰ هزار واحد تا به امروز عملیاتی شده است، افزود: در خودمالکی روستایی نیز سهمیه ۴۸ هزار واحدی داشتیم که ۲۳ هزار واحد به بانک معرفی و ۱۴ هزار واحد عملیاتی شده است.

رحمتی ادامه داد: تعداد ۲۹ هزار واحد در طرح بازآفرینی شهری داریم که ۱۶ هزار واحد پروانه گرفته‌اند.

وی با بیان این‌که ۷۵۰ هکتار زمین روستایی برای این طرح به تازگی تأمین شده است، گفت: ۱۵ الی ۱۰ هزار واحد نیز در این قالب ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین زمین ۵۰۰ هکتاری در روستای شاداباد تبریز، افزود: در مجموع نزدیک به یکهزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای واحدهای نهصت ملی مسکن تأمین می‌شود که در این صورت در ۲ سال پیش رو شاهد رشد اجرای این طرح در استان خواهیم بود.

کد خبر 6089367

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری