Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۷۷۶....۹۳۷: سلام. چرا کارت‌های جانبازی با اینکه صادر شدند و حتی بار کد هم خوردند به دست جانبازان و رزمندگان تحویل نمی‌دهند لطفا پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۷۹۹....۹۰۳: سلام چرا بانک‌های شهرستان داراب استان فارس قانون ضمانت زنجیره‌ای ساخت مسکن روستایی را قبول ندارند، لطفاپیگیری کنید.

۹۷۷۶....۹۳۷: سلام. همزمان با هفته دفاع مقدس مشکلات ایثارگران رو حل کنند به ویژه تبدیل وضعیت ایثارگران سراسر کشور لطفا پیگیری کنید.

۴۳۳۶....۹۳۶: سلام چرا به بازنشستگان تأمین اجتماعی تبریز وام نمی‌دهند؟ لطفا پیگیری کنید.

۲۱۸۰....۹۳۵: باسلام بنده یکی از اعضا متقاضیان مسکن ملی گیلاوند (دماوند) هستم بنده بعد از ثبت نام که از اواسط سال قبل شروع شد مبلغ ۴۰ملیون پرداخت کردم برج ۱۲گفتند ۸ملیون واریز کنید دوباره برج۲گفتن تا برج ۳ مبلغ ۹۵میلیون واریز کنید الان برج ۶اعلام کردند ۹۰میلیون دیگر واریز کنید یعنی فاصله واریزی‌ها ۲ماه تا ۳ماه شده است لطفا پیگیری کنید.

۹۳۰۹....۹۰۳: سلام دلیل واریز نشدن کمک معیشت معلول خیلی شدید در سه ماه دوم چیست؟

۴۳۳۶....۹۳۶: سلام چرا کل سهام عدالت‌ها آزاد نمی‌شود؟ و چه زمانی به فروش می‌رسد.

۳۳۱۳....۹۳۰: سلام سازمان بهزيستى 160هزار تومان براى خريد وسايل برای معلول حرکتی شدید واریز کرده است بهداشتى اضافه نشد شده خواستم بدانم دولت اگر 300هزار تومان واريز مى كند چرا 160هزار تومان قبلى مياد واریز می شود لطفا رسيدگى کنید.
9309153313

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی سوژه های مردمی مشکلات مردم لطفا پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟