Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت ورزش و جوانان رسول هاشم‌کندی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب کرده و این درحالیست که اساسنامه فدراسیون جهانی نظر دیگری در این خصوص دارد.

خبرگزاری میزان - پس ازکش و قوس‌های فراوان بالاخره دیروز (پنج‌شنبه) محمود رشیدی، از ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری استعفا کرد تا با اعلام کناره‌گیری وی، اخباری که رسانه‌ها در مورد اقدامات وی در این دوره چند‌ماهه منتشر کردند، بیشتر رنگ و بوی واقعیت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب با استعفای رشیدی، باید وزارت ورزش و جوانان طبق اساسنامه فردی را تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی به عنوان سرپرست تعیین کند تا روند برگزاری انتخابات طی شود.

از همین رو روز گذشته وزارت ورزش و جوانان، رسول هاشم‌کندی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب کرد، اما طبق اساسنامه فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری این انتصاب مشکل قانونی دارد، چراکه اساسنامه به صورت دقیق به روند اجرای امور پس از استعفای رییس فدراسیون اشاره کرده است؛ پس طبیعتا اقدامی خلاف این قوانین می‌تواند باز هم خطر محرومیت و تعلیق را برای فدراسیون دوچرخه‌سواری در پی داشته باشد.

طبق بند ۱۰/۲ بلافاصله پس از تایید استعفای رییس فدراسیون، رییس مجمع در یک مجمع فوق العاده یک شخص را به عنوان سرپرست موقت به مجمع معرفی کرده و پس از تایید مجمع این شخص به عنوان سرپرست برای شش ماه منصوب می‌شود.

طبق این قانون و همچنین سایر ماده‌های اساسنامه تنها کسی که در حال حاضر باید به عنوان سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب شود، خسرو قمری رییس قبلی این فدراسیون است که باید طبق قوانین سرپرستی موقت را تا زمان برگزاری مجمع برای انتخاب سرپرست جدید برعهده داشته باشد.

 

 

بیشتر بخوانید: قمری به فدراسیون دوچرخه‌سواری برمی‌گردد؟/ وزارت ورزش نمی‌تواند سرپرست انتخاب کند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری محمود رشیدی خسرو قمری وزارت ورزش و جوانان سید حمید سجادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری محمود رشیدی خسرو قمری وزارت ورزش و جوانان سید حمید سجادی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان عنوان سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!

مهدی تاج درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

طرفداری | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران صحبت گفت:

ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد:

اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند