Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق معتمدیان روز جمعه در مراسم بهره‌برداری از سیلوی مکانیزه ۳۰ هزار تنی ذخیره گندم شهر کاریز شهرستان تایباد خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت رفع موانع و مشکلات پروژه های استانی است که در سفرهای شهرستانی به بررسی مشکلات پیش روی آنها خواهیم پرداخت و موانع آنها را رفع خواهیم کرد.
وی به ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌های استان اشاره کرد و افزود: شهرداریهای شهرستانهای استان باید با کسب درآمدهای پایدار در این زمینه خودکفا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تایباد نیز در این مراسم گفت: سیلوی فلزی تمام مکانیزه ۳۰ هزار تنی ذخیره سازی گندم شهر کاریز با هزینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی ساخته شده است. 
محسن سیاح افزود: با افتتاح این سیلو برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

شهر کاریز در پنج کیلومتری شهرستان تایباد قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود همزمان با سومین روز هفته دفاع مقدس روز جمعه وارد شهرستان تایباد در مرز شرقی این استان شد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در مزار شهدای گمنام شهر کاریز به مقام شهیدان ادای احترام کرد. 

وی در سفر یک روزه به تایباد از شهر کاریز، روستای محمد آباد قدس و دوغارون این شهرستان دیدن و با مردم و مسوولان آن گفتگو خواهد کرد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ملاقاتهای مردمی، بهره برداری از جاده مرزی ایران و افغانستان و نشست جمع‌بندی از دیگر برنامه‌های سفر امروز استاندار خراسان رضوی به شهرستان تایباد است.

شهرستان تایباد با ۲ بخش مرکزی و میان ولایت، چهار دهستان و ۳۸ روستای دارای سکنه و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد مشهد محمدصادق معتمدیان سفر استانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد مشهد محمدصادق معتمدیان تایباد مشهد محمدصادق معتمدیان سفر استانی شهرستان تایباد شهر کاریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، این معاونت با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند.   جعفر رئیسیان زاده افزود: بر این اساس مقرر شد از معلمانی که در استان و یا شهر خود، کار و اقدام ویژه‌ای انجام داده اند، با نام حضرت رضا (ع) قدردانی شود، بنابراین در قالب طرح سپاس از معلم، برنامه‌ای را به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام کردیم تا از معلمان دارای شرایط ویژه، تجلیل شود.   وی تاکید کرد: اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحبان فعالیت‌های شاخص پژوهشی و موفق در تربیت شاگرد، دارندگان مدال و افتخارات ملی، معلمان مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمان مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمان دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و پایین‌تر از آن، مخاطبین این طرح هستند.    وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده، توسط خادمان و خادمیاران رضوی، محور اقدامات است.    رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا را نداشته اند، فرصت سفر زیارتی به مشهد به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.   معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند