Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا عنوان کرد که به کارت قرمز بازیکن تیمش اعتراض می کند تا بتواند برابر لاتزیو به میدان برود. به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو بعد از برتری یک بر صفر تیمش برابر اودینزه در لیگ ایتالیا گفت: ما کنترل کامل بازی را در دست داشتیم ، نتیجه ۱-۰ برای کاری که انجام دادیم کم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم کمی بیشتر تلاش کردیم و حریف ما واکنش زیادی نشان داد. حدود شش یا هفت دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و برای کسب سه امتیاز سخت تلاش کردیم.

اخراج بحث برانگیز پلگرینی به این معنی است که او قرار است بازی روز یکشنبه دربی دلا کاپیتاله با حریف سرسخت لاتزیو را از دست بدهد ، اما مورینیو پیشنهاد کرد که قصد دارد نسبت به این تصمیم اعتراض کند.

مورینیو گفت: مسخره بود. ما یک جلسه آموزشی با سران داوران داشتیم و قوانین به مدت دو ساعت توضیح داده شد.اما به بازی که می رسیم، کارت قرمز را به این شکل می بینیم. من نمی توانم چیزی بگویم مگر اینکه بگویم مسخره بود. فوتبال، فوتبال است و همیشه همینطور خواهد بود. شما نمی توانید آن را به یک ورزش بدون تماس تبدیل کنید. من مکانیزم های قانونی در فوتبال ایتالیا را نمی دانم، اما اگر می توانیم اعتراض کنیم، باید تلاش کنیم. من تردیدهای زیادی دارم، هرکسی می تواند بگوید که این حرکت کارت قرمز نداشت. اگر راهی برای اعتراض به این کارت وجود دارد ، باید این کار را انجام دهیم تا این بازیکن اجازه پیدا کند یکشنبه بازی کند.

رم در این فصل ۲۲ گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده است، رکوردی که در بین باشگاه های پنج لیگ برتر اروپا، فقط بایرن مونیخ (۳۸)، منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند (هر دو ۲۳) بهتر از این تیم ثبت کرده‌اند.

آبراهام مسئول سه مورد از آنها بوده است و با گل خود به اودینزه، اولین مهاجم انگلیسی بود که پس از جی بوتروید مقابل آنکونا و پروجا در ۲۰۰۴ ، در سری آ موفق به گلزنی شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال رم ژوزه مورینیو تیم فوتبال رم ژوزه مورینیو کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید