Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و سه شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

او با اشاره به شهر‌های قرمز کرونایی استان کرمانشاه، گفت : شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب، پاوه، جوانرود، روانسر و هرسین در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: شهرستان‌های سنقر و کلیایی، صحنه و کنگاور در شرایط نارنجی و شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو و ثلاث باباجانی در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

مرادی افزود: با رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی توسط مردم می‌توانیم از پیک پنجم ویروس کرونا در استان کرمانشاه خارج شویم.

او گفت: اساس تصمیمات ستاد کرونا محدودیت‌های تردد در شهرستان‌های قرمز استان کرمانشاه همچنان پابرجا است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۰۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر

دریافت 42 MB

فیلم: رضا رمضانی

کد خبر 6095401

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد